![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Tilbake til arbeidslivet etter en liten ferie i Italia. Tømme innboksen nå før det blir 4 kundemøter i sentrum i løpet av dagen. Ha en flott fredag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra BGO. Etter fri-periode startet jeg i går den lengste sammenhengende vaktperiode. Men fri og fri, ble faktisk 3 dager arbeid, men slikt gir jo klingende mynt i kassen + nye fridager, vinn-vinn på en måte.
I dag går turen t/r Oslo for en begravelse, triste greier. Ha en bra fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Frokosten nytes i fred og ro, før et italiensk tog skal ta meg inn til sentrum. Planen er p komme i gang med vask av leiligheten på Sandaker etter jobb, så får se hvor langt vi kommer i dag. Trolig stiller vi ut å spiser etterpå. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Endelig fredda! Mornings fra Grønland. Gråvær i vente denne helgen ser det ut til. Blir en tur på Matstreif i ettermiddag, pleier å være både gode smaksprøver og råvarer der. Ellers går turen til Aremark på lørdag, vennebesøk inkl. lørdagskveld på Elgfestival(!). Ha en finfin (h)elg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God natt fra San Diego. Skulle på hva vi trodde var en veldig kul fest... arrangert av et selskap fra Salt Lake City, Utah. Hva tenkte vi? Kul live musikk. 2,000 mennesker på et lite inngjerdet området. Mat fra foodtrucks. Meeeeeen... ingen av arrangørene var der (var jo alkoholservering), foodtrucks'ene gikk tom for mat lenge før køene var ferdig og det fantes ikke toaletter.
Artig spøk å kjøpe inn 90,000 liter pils og høye gjerder men ingen toaletter. ![]() He he. Natta herfra.
![]() |
#6 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Det er i det minste lyst ute! Skal i bryllaup lenger nord no i helga; det skal bli interessant...
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen! Kom på jobb litt ekstra tidlig for å gjøre meg klar til et møte. Men møtet ble kanselert pga sykdom. Jaja, får bruke tiden til noe annet fornuftig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeendelig fredag!
Blir vel nok en travel dag på kontoret før man setter kursen hjem igjen for litt R&R. Skal faktisk bli deilig med helg nå. I kveld skal det lages en helt superb potetmos av mandelpoteter, en deilig kålrotstappe og deilige stekte pølser med stekt løk. Mat for mons. Gleder meg allerede. Fin mat når det meldes kraftig regnvær ute. God helg ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
vil snart vise sig, hvor meget vand skyerne har tilbage til at dumpe ud over Sørlandet! God weekend-end til alle! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen! Snart klar for en tredagers helg .. blir nok en del hagerelatert. Lørdagskvelden skal tilbringes i Rome. Rome, Georgia altså. Så kan fruen skryte av at mannen hennes took her for a weekend in Rome.
![]() Hensikten er konsert med en countrybabe. Det foregår på en brewrestaurant, og siden vi bare skal vakle tilbake til hotellet kan man heldigvis ta for seg av vareutvalget. Stjerneklart ute, i motsetning til de siste dagers overskyede morgen. Da blir det sikkert tordenvær senere i dag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Pass deg for vestnil-viruset. Ble idag avvist fra blodgivning pga. reiser i Europa. De dro frem et kart med rødt over mye av nord-italia og det meste av Europa østover. Når folk som har vært i Kroatia eller Hellas ikke kan gi blod så må blodbanken få leveransevansker.
God fredag fra gullstua på OSL. Skal ut på nye eventyr igjen, denne gang av den litt franske sorten. Trodde køen på felles fast track var lang, men oppdaget at det bare var meg da jeg kom gjennom stengselet. Vakten ba 5 minutters kø stoppe opp mens han slapp meg forbi. Har ikke sett slik "cut the line" praktisert før på OSL. Om noen skal innom gullstua idag kan jeg advare om at "nudler med kylling" har en distinkt smak av Zalo og mangler kylling. Ha en god en alle som reiser i eksotiske og farlige Europa.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 20 | 27-07-2019 04:46 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 12-07-2019 15:05 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 11 | 01-06-2019 04:15 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 14 | 05-10-2018 15:16 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 12 | 21-09-2018 20:16 |