![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. 22000 nye skritt ble resultatet i går. Nå venter kaffe, aviser før trening og flere skritt. Til kvelden skal vi på fest "i barndommens dal"...og heldigvis finnes det hotell der også. Ha en knallbra lørdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja, vi får håpe det. Følger Irma og venner i Florida og håper at skiten trekker vekk fra fastlandet.
Fryktelig masete dag. Har fått på plass litt nødutstyr og er rimelig forberedt hvis vi mister strømmen. Håper imidlertid at Irma mister nok futt til ikke å skape trøbbel. Har jobbhelg, men skal prøve å holde meg unna nyhetskanalene. De har nå kollektive orgasmer og det blir neppe bedre på noen dager... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Ja, se ikke på nyhetene om Irma, mye skryt der og vi er alle dødsdømte.
Jeg liker best windy.com. , klikker man på den og ser det bedre ut for oss på østkysten. Travelt idag, hjalp til med å spenne fast 8 båter samt mye annet manuelt arbeid i 32 varmegrader og lite skygge. Man blir utslitt etter 2-3 timer. Amer ikke hvordan gartnere og malere og slike folk kan jobbe utendørs i Florida på høsten. Jeg her jobbet på båter mellom flygerjobber for å beholde gård og grunn, polere teak og skrubbe dass i varmen. Utrolig fin motivasjon for å komme seg tilbake til flykusk jobber, klaget på catering og lange timer i setet, men bedre enn å jobbe seg på snurr utendørs i varmen. Been there, done that.. ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra de øvre lag av bydel Sagene. Arvingen er plassert foran TVen, men jeg sitter klar med DN og en ristretto i Nespresssokoppen. Få planer i dag, men blir vel å pusle litt hjemme, samt legge inn et besøk hos Strøm-Larsen for dagens middag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra HKG.
Må bare nevne at gårsdagens Cable Car tur ble utført med glassbunn i vognen. Det var jo en prøvelse. Hjalp ikke at det begynte å blåse og regne på toppen heller. Det ble taxi ned igjen ![]() Ellers, er det siste dagen i dag. Må hjem å levere stemmeseddel. Men først litt nyheter og Irma oppdateringer. God helg! Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#6 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra Brisbane
I dag har jeg vært på en haug litt utenfor byen, som i tillegg til utkikkspunkt har et planetarium, hvor jeg er akkurat nå. Bussen inn til byen går om ca en halv time. Får se hva kvelden bringer, men gjetter på at det inneholder mat i en eller annen form ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra T-banen. Skal på et seminar som starter 09. Kunne godt tenkt meg å ligge litt til da man pga elendig kollektivtransport lørdag morgen må dra tidlig... hjelper ikke at jeg var sent i seng. Men men det får gå. Ha en strålende lørdag
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen foran TV og nyhetskanalen - ser alt om "Irma" som herjer som verst. Regner med at alle flyselskaper har innstilt sine flyvninger til/fra Miami ( alle flyplasser) og de som har vært på ferie der, blir sendt hjem i løpet av dagen, før Irma titter frem i Florida.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God eftermiddag fra Palma!
Herlig sosedag med kalde fristelser og sen lunch. Litt avspenning på hotellet, før Tast Club ordner opp med middagssulten. Jaja, får vel ta seg en kopp og sjekke litt post og nyheter, vel. Det lokale brygget funker fint som snus også på sengekanten ![]() Strålende helg ønskes!
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid Last edited by Bergern; 09-09-2017 at 16:59. Reason: typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hälsning från Sk 945. Uppgraderad till Plus. Resesällskapet hade SSSS på boardingkortet
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag! | EB | Flyforum | 11 | 02-02-2019 14:26 |
Glad lørdag:-) | EB | Flyforum | 12 | 27-10-2018 20:38 |
Glad lørdag;-) | EB | Flyforum | 18 | 11-02-2018 01:43 |