![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for en herlig lørdag - kaffe, aviser, trening, brunch...ja rett og slett fylle den med bra innhold. Flott og hvitt utenfor... Ha en topp lørdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Lech. Snø i luften, men er meldt noe lettere etterhvert. Dog ikke like fantastisk som i går. Men først frokost. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her står det en tur til Kristiansund på planen i dag. Tilbake i morgen.
Ha en fin en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen - god morgen. Da er jeg kommet tilbake til snø og fin vinter.
![]() Fikk prøve Airbus A320 neo for første gang denne uka, på flygningen mellom CPH og OSL. Det var en positiv opplevelse. Lavt støynivå og fin kabinbelysning. Pinnestolene fra Recaro passet meg også bra. Ser fram til mange turer med denne flytypen. ![]() Ha en flott lørdag hvor dere enn måtte befinne dere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Skydekket letter sakte men sikkert, og det later til å bli en fin fin dag, er da også meldt slik. Her er man oppe, og snart klar for en kjapp dagstur til Åfjord for besiktigelse av bil, og mulig signering av kjøpskontrakt også. Hvis man er riktig så heldig er man hjemme før det mørkner også. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God lørdag fra Stavanger. Her pågår det rydding i en bod og garasje, så da går turen snart mot Sola med første ladd med skrot. Ryker endel hotell, fly- og reise effekter også.
Ha en fin en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Blir litt daffing her nå. Første dagen på noen uker uten pakke/flytte/snekre/male/montere-prosjekter.
Men jeg stod opp først og har støvsugd og så vasket hele kåken med klut og Ajax. Så fortjener litt TV og kaffe nå. I kveld skal kåken ølles inn med en kompis Ha en fin en
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 10-02-2018 at 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Apr 2014
|
![]()
#lørdagførmammavåkner...
![]() Sent fra min SM-G955F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
Nattevakt denne helgen og våknet akkurat til Trond Giske sin tale på NRK. Kan det bli verre? ![]() Tror eg må slutte å sovne på sofaen og slå av TV før eg sovner. Fikk uansett booket en sas billett til EWR i mai. En Plus billett til 8,5k. Helt innafor. Nå gjenstår det bare finne ut hva man skal gjøre over-there i de to ukene mellom landing og avgang. Ikke at det blir et problem. God helg Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Hei og hå ... fin dag ute å være inne i. Vintersport på alle kanaler unntatt en.
#laOLværeOL ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Austin,TX. Lys våken og frisk og opplagt. 50 års lag skal besøkes i dag, før turen går videre til Santa Rosa i morgen. Håper bare jeg ikke prøver å drikke baren tom i dag....
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Godt å se at EB holder morgentradisjonen i hevd. Løpetur i snøen for min del og litt research dor neste utgave av Flypodden som skal spilles inn på torsdag - i de gamle Busy Bee-stolene i kjelleren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ikke så glad kveld fra CDG - forventet ankomst OSL 0055 er svært knapt for siste flybuss, og ingen dekker vel drosje...noen tips i natten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Sjekket om reiseforsikringen dekker det?
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Fastpris taxi er ikke så ille, men krever at man booker taxi i skranken på OSL. Har gjort det flere ganger selv. Er man mer enn et par stykker lønner det seg ofte |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Er vel ingen i skranken kl. 01 på natta, men det er jo lov å be om pristilbud fra de taxiene som evt. er tilgjengelige
Bare en passasjer... Last edited by TG923; 10-02-2018 at 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Trykker du ikke bare på den skjermen ute ved taxiene? Da får du laveste tilgjengelige
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Takk, mot antakelser og det som står om tilsvarende på nett, bla abc nyheter, går det likevel ekstra buss. Var her 1 min før 15 over og da en 10 personer i kø. Rasende sjåfør sa han var ferdig gir dagen. Jeg trodde det var absolutt suste buss, så ble joblott sjokka. Ganske klønete opplegg som gir mange stressa folk. Taxiappen sa 909 kroner, som ikke hadde ødelagt feriebudsjettet helt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag! | EB | Flyforum | 11 | 02-02-2019 14:26 |
Glad lørdag:-) | EB | Flyforum | 12 | 27-10-2018 20:38 |
Glad lørdag:-) | EB | Flyforum | 18 | 05-05-2018 22:25 |