![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I seng 01:00 og opp 04:00...for å passe unger...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og her venter man på at klokka skal slå 11:00 så man kan dra til OSL å jobbe i 6 timer! Jippi!!
I kveld blir det grilling, og i morgen er den siste jobbdagen før 6JULI! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. En strålende dag fra Oslo, men må sitte inne og jobbe frem til dagens kamper begynner hvor jeg da skal sette meg i godstolen med enn duggfrisk og få dagens dose med fotball
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
Aa arbeidslyst, kom treng deg paa, her skal du motstand finne!
Charterbransjen kan vaere interessant .. hadde akkurat stedt N560TZ til soevn i gaar kveld da de ringte meg og saa at pilotene var paa vei tilbake for aa ta maskinen til Dallas ... 200 charterpassasjerer var strandet i 'sykt' fly og trengte maskinen ... saa da ble det slik da .. og naa er ny maskin paa vei for aa hente mine pax og den lander om 45 minutter. Jaja ... Fortsatt moerkt ute .. og varmt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag fra en strålende Bergen også !
Er på jobb i sentrum nå,- og det er varmt.... puh.... Det er mye som skjer i byen i dag,- blandt annet er det et mesterskap i vannscooter-kjøring på Store Lungårdsvannet..... De raser i ring en hel flokk nå.... Temperaturen må være over de 20 ! -Og skyfri himmell ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Full sommer på Nærsnes og formiddagen har gått med til beising av vestveggen.Solen tittet frem bak hushjørnet kl.12:30 og da blir det for varmt,så resten blir tatt i morgen tidlig.Nå blir det en liten tur med cab,en.Kanskje til Sjøflyhavna? Eller Frognerseteren?
Ha en fin ettermiddag! ![]()
![]() |
#7 |
www.lch78.net
|
![]()
da va det nøyaktig en måned til fotballVM er over og jeg begynner ferien
![]() ![]()
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Saa var dagens foerste fly avgaatt og jeg er tilbake paa hotellet. Da var det aa vente paa Tristar fra Shannon og ventetiden skal stort sett tilbringes foran TV'en!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hvor ble det av solen og de varslede 26 varme? Føler meg snytt, tåkeskyer i 500 fot hele dagen, kun et par avmagrede solstråler slapp gjennom rundt klokken 14. Observerte også et sjøfly over fjorden på vei sydover, delvis oppe i skybasen. Nå er det best at tåkeskyene forsvinner før morgendagen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ble det ikke spådd tåke i kystområdene Sør for Oslo da?
Nei, du får fløtta opp hit.. her er det aldri tåke! ![]()
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Sitter nå med ett glass champagne og venter på middagen og neste fotballkamp så livet er herlig dere ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]()
Sen hilsen i fra Million Air i Santa Fe, NM. Det har ligget rundt 35-40 i beltet fra Georgia til New Mexico de siste par dagene, men her ute er det heldigvis mye toerrere luft saa helt levelig i forhold til nede i MOW-land.. pfoeey!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag! | EB | Flyforum | 11 | 02-02-2019 14:26 |
Glad lørdag:-) | EB | Flyforum | 12 | 27-10-2018 20:38 |
Glad lørdag:-) | EB | Flyforum | 18 | 05-05-2018 22:25 |