![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. For å komme seg på trening må jeg først bruke en times tid på å måke sne...så i dag blir det en bra treningslørdag. Kino i ettermiddag før noe godt fra Strøm Larsen står på menyen i kveld. Ha en flott lørdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Måketreningsøkten ble tatt i går, tror det var kommet nesten 20cm siden sist da jeg satte i gang. Bialettien har nettopp putret ferdig, og etterpå en en lengre skitur planlangt. Dog basert på preppestatus hos Skiforeningen ligger det an til plan B. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra et helt nedsnødd hus. Ingen tegn til snøfreserøkten i går kveld.
Skal ned for å ta toget til det noe mindre nedsnødde Finse og det er jo i seg selv en utfordring. Taxienene kommer ikke opp og det å leke måkebil nedover til et P hus på Oslo S kan jo fort bli kaos. Det blir nok en Amundsen-ekspedisjon ned til trikken for en strand/sofa-gris som synes dette er galskap. Hmf.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snøhelvete i Lommedalen. Dersom jeg får doningen ut, blir det noen timer med Jobbing i dag. Blir en Tur til Moss. Forhåpentlig ingen trailere som sperrer E6 eller noen andre veier jeg skall kjøre på. Regner med å være hjemme fra jobb ca kl18.30 og 19.30 kommer limousinen å henter oss, dvs. fadern kommer i sin Nissan Leaf og kjører oss til OSL, der vi skal prøve DYs 737max til Dubai, i sete 27E og F 2x8kg håndbagasje er ferdig pakket, 4 hoteller for de 5 nettene i Emiratene er bestilt og betalt, det samme er leiebilen i 3 dager. Får bare håpe vi får sove på flyet så vi er litt uthvilte til det som i henhold til Yr blir årets første nedbør i Dubai. Ha en fin dag alle sammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
For oss som bor i borettslag i Groruddalen er måking vaktmesterens ansvar. De har skikkelige traktorer for sånt. Så jeg slipper å måke.
Go lørdag. Skal på et lite seminar. Var litt tungt å stå opp da gårdagen var litt fuktig Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God lørdag fra Lillestrøm. Snøen laver ned og det er nesten litt i overkant magisk at søsteren min ringte fredag morgen for å si at de brått måtte ta seg litt ferie... Så kanskje jeg kunne passe på måking om det kom snø.
På den andre siden... Så slipper jeg sit-ups i dag og kunne spise en sjokkis til kaffen med god samvittighet. Ha en fin en
![]() |
#9 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God Groundhog Day fra stranden i Los Angeles. For å få meg spiselig mat i USA måtte jeg etter 20 turer med enda flere mislykkede forsøk bestemte jeg at jeg hadde fått nok grevling og ville prøve én helt uten kjøtt. Umami var riktignok ikke helt som den skulle så får vel prøve en annen variant idag, det var også litt vel mye tilbehør...
Og for returen har jeg kun fått dårlige seter å velge mellom. :-( Hadde tenkte meg en tur til Catalina Island, men det er vel ikke optimalt under styrtregn som er varslet. Strand er vel heller ikke optimalt. God lørdag for alle som ikke setter for mye lit til grevlinger.
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Det er for mye tilbehør på burgeren. Maaaaaakan!!! Ha ha… ![]()
![]() |
![]() |
#11 | ||
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Grevlinger er de eneste som spiser slik resirkulert vegetarsøppel med glede. For de vet ikke bedre.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag:-) | EB | Flyforum | 12 | 27-10-2018 20:38 |
Glad lørdag:-) | EB | Flyforum | 18 | 05-05-2018 22:25 |
Glad lørdag;-) | EB | Flyforum | 18 | 11-02-2018 01:43 |