![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Nok en dag med sol. Litt trekk i luften, men det skader ikke. Frokosten kom nettopp inn døren, men ser ut som litt plastikk må fjernes først. Vurderer litt shopping etterpå. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Åffer er bare Someone her a? Ingen våkne?
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Jeg har vert våken en stund :-)
God søndag fra Flesland, da er denne ferieturen over, kroppen var ikke helt enig i å stå opp da det blei noen flasker vin og seint hos venner i går, skulle gjerne lagt litt lengre. Får håpe at været i Skotland sørvest er like flott som det er her! Ha en flott søndag forumister! :-)
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - flott skidag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Morn
Hadde egentlig tenkt å holde meg inne med bøkene i dag, men nå ser jeg at løypemaskinene er ute og prepper løypenettet. Kan bli vanskelig å motstå helt nypreppa løyper, særlig etter skituren jeg hadde i går i særdeles... ehm.. utgåtte spor. Det er antagelig dagens vanskeligste beslutning som må fattes ![]() Ha en fin søndag du også, med eller uten ski ![]()
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra Charleston, må tidlig opp for å komme seg forbi det man omtaler som snestorm i dette landet.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God sløv søndagsmorgen fra Bergen. Her går det i minst mulig frem til det er tid for å komme meg til BGO og avgang til EVE og Narvik igjen. Tar en tidligere avgang i dag i tilfelle det blir trøbbel med dårlig vær. Gidder ikke en landing kl. 23:00 på BDU og deretter buss til Narvik. Om det blir omvei, så er det greit å få det gjort tidligere på dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Her skal man vel kle på krapylene og komme seg ut om litt. De blir jo gale når de er inne..... Ha en flyvende søndag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen, god morgen! Hvorfor får jeg ikke slik frokost levert på døra??! Som min gamle lærer sa: Livet skal være urettferdig.
Greit å være forberedt. Her er det jobbesøndag, som egentlig kan være ganske hyggelig med kaffe i koppen. Og så slipper man å ha dårlig samvittighet for å ikke gå tur. Ha en fin-fin søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg vil også ha frokost servert på døren.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Goood morgen !! Her vestsørøstpå har man unnagjort frokost, og ser fotball med det ene øyet og booker hotell i Anchorage med det andre...
![]() Superbolle blir dagens definitive høydepunkt - go 'Hawks !!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Superbowl ja, kanskje man finner et sted og titter litt innom, har et par dager igjen på Viaplay men tror ikke jeg har noe sport inkludert der. Trenger forøvrig ikke hjelp av noe idrettsarrangement for å kludre til døgnrytmen min, det klarer jeg finfint på egenhånd. Når det gjelder sport med avlange baller så må man nok vente 9mnd til for min del
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hawks-drakten er klar til bruk her også!
God morgen fra NY! Var på NY Rangers-Carolina i går, og Zucca & co innfridde til gangs foran et smekkfullt Madison Square Garden. Litt småhandling i spising nå, så er det klart for årets Superbowl! Blir en laaaang aften frykter jeg. ![]() Kos dere! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Var i New Orleans da de under Mardi Gras skulle ha opptog av en lokalt lag som akkurat hadde vunnet "world championship" i "football". Fortalte noen lokale som jeg hadde truffet at:
-det var misvisende å kalle den deformerte greia ball -football henviste på at man skulle bruke føttene og ikke hendene -det var en lokal avart av rugby med masse beskyttelsesutstyr for pingler som ikke turde spille mot skikkelige rugbyspillere fra andre land. -og så "verdensmestre" uten deltagere utenfor USA? ![]() De var lettere sjokkert.
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grynt og stønn og akk o ve fra det Sørlandske!
Har hatt en forferdelig dag etter en alt for hyggelig kveld i går. All smerte i dag er dessverre selvpåført. Holdt senga i mesteparten av dagen. Just spist middagsrester fra i går, så nå føler jeg meg skikkelig kvalm. Tror jeg går og legger meg igjen. Fæl søndag!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 16 | 07-04-2019 21:59 |
God søndag fra flybussen fra #mito | robertaas | Flyforum | 15 | 31-03-2019 22:55 |
God onsdag fra Langkawi | Someone | Flyforum | 6 | 04-02-2015 10:00 |
God tirsdag fra Langkawi | Someone | Flyforum | 11 | 28-01-2015 11:07 |
God søndag frå Langkawi! | zico77 | Flyforum | 14 | 03-06-2012 20:30 |