![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Nyter en søndag hjemme - ikke mange dagene jeg faktisk er hjemme første halvdel av april. Solen skinner og det betyr at det nok blir en lang tur på beina i løpet av dagen. Ha en bra søndag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Litt hjemme alene tid, før det blir både tog, båt og buss til et bursdagsselskap, selv om det hadde fristet litt å holde sofaen hele dagen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra OSL. Her sitter man på Samson og nyter en kopp kaffe. Møter madammen som nettopp har ankommet med TG954. Da er det snart slutt på en stille og rolig tilværelse
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Last edited by TriStar; 07-04-2019 at 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God formiddag fra Sandefjord. Skal sent innta det som skal være fylkets beste hotellfrokost. Fikk igår med meg det som var å se her så er usikker på om hvor jeg skal sløve for det toges nordover igjen. Enda en tur i bassenget?
Ha en god en alle som ikke må gjennom sikkehetskontroll i løpet av dagen.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God dag fra Lillestrøm.
![]() ![]() Flyshow med F35 utenfor vinduet er ikke hverdagskost. Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
God kveld fra Thailand!
Ligger nede på stranda og ser på solnedgangen mens jeg slurper på en mango daqueri. Blir muligens en ny runde med grillet fisk i kveld fra "ferskvaredisken" der baracuda med lime, pepper og hvitløk er favoritten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Har vært der og flere steder. Oslo nå snart.
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Sitter og venter på frokost og så blir det WW2-museum, som skal være i toppklasse. Vurderte en av stedets signatur frokostdrinker, men kanskje litt i tidligste laget.
![]() Var gode turister i går, så både slitne og røde i pannen da dagens program var overstått. Toget hjem igjen i morgen tidlig. Forhåpendtligvis litt mer på rute enn vi var nedover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Riktig GOD SØNDAG her fra Medellín! Selv om dette kun er den nest største byen i Colombia, har den estimert 2,5 millioner innbyggere og er slett ingen "lilleputt" å regne. Byen befinner seg 1500 moh i den vakre Aburrádalen i den sentrale delen av Andesfjellene og oppleves som svært grønn og frodig. Dette skyldes det temperert klima(ca 24°C gjen.snitlig), derav kallenavnet «den evige vårens by.»
Medellín var på 80-tallet regnet som verdens farligste by, med ekstreme mengder vold og terror som følge av narkotikakartellene( Medellínkartellet sto for 80% av kokainen som kom til USA!). Etter at Pablo Escobar ble myrdet, har dette endret seg og byen regnes nå som tryggere enn Detroit og New Orleans. Fikk sett filmen "American Made" på LH over til Buenos Aires. Filmen er basert på livet til Barry Seal spilt av Tom Cruise, en TWA-pilot som ble narkotikasmugler på 1980-tallet og senere rekruttert som agent av DEA. Interessant fremstilling av hvilke uheldige påvirkningsforsøk USA har hatt på Latin-Amerika regionen. Jeg derimot...lover å påvirke regionen i positiv retning! Ha en god en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Ehhh.. pulled pork med en iskremkule og en sammenrullet papirserviett, begge dekket av bernaise-saus?
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Kom deg heller til Cartagena.... og øyene sørover.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Joda...Cartagena står oppført på min liste, men rekker dessverre ikke dit denne gangen. Har kun 14 dager fri fra jobb og for oss litt "opp i årene"(bikket førrr)...er det viktig å legg inn tid til hvile i reiseprogrammet. Greit å slippe flyplass-security i hvertfall én dag på reisen;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Det er HELT korrekt. Med laks til venstre og gris til høyre. Utrolig godt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God "natt" fra Lillestrøm. Det ble en veldig lang dag på MR i går. En god del fludium ble det også, så vi sov nesten til kl 15 i dag. Så koste vi oss med litt mer TV & fludium og så er det jagge køya igjen nå snart. I morgen er det jobb igjen Ha en fin en
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Ris... | EB | Flyforum | 6 | 01-09-2019 13:10 |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 4 | 26-05-2019 08:35 |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 20 | 11-03-2018 23:47 |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 13-08-2017 17:44 |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 22 | 02-07-2017 22:05 |