![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Siste dag her på øya før ferden går videre til KL i morgen. Det betyr også endel pakking som må gjøres i løpet av dagen, da avreise ikke er så veldig lenge etter frokost. En rask kikk ut tyder på sol, men litt bris i luften. Malaysiaen Airlines sin internettinnsjekk funket ikke, så da får vi heller gjøre det på den gamledagse måter på flyplassen i morgen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Bangkok
![]() Flyet hadde behagelige skinnseter, og på 1C var det plenty med plass. Nye og større overhead bins og skikkelige høyttalere på PA-systemet. Og rett etter take-off spilte de "The ATR 72 song" på full guffe. Meget fornøyelig ![]() https://m.youtube.com/watch?v=ueESFUjYmNw
Ha en aldeles fortreffelig dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansand
Dagen kunne startet bedre... f.eks i sengen. Dessverre ble det ikke slik da jeg måtte jobbe hele natten! Booket div billetter. Sliter litt med Mars.. Barnedåp i Oslo eller Trondheim, Solformørkelse på Svalbard og tennisturnering i Antalya (, alt på en gang. Ellers noterer jeg -8 her i Kristiansand og helt ok vær. Ha en super dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra minus 9 grader og delvis blå himmel i dag. Dette er ikke i fra østen, men selve Oslo nord.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Her var det -5 kalde på morgenkvisten , mot normalt +5 for årstiden. Ikke mye global oppvarming idag nei. Dog er det herlig med stille og kaldt vintervær. Det var på ski i fjellet man skulle vært på en slik dag. Vel , drømmer til side , her er det bare å hive seg over oppgavene som står i kø. I kveld er det LMS medlemskveld på Quality Airport Hotell ved Stavanger Lufthavn, Sola som er åpent for alle. Interessant tema ; Ole Petter Bakken skal foredra om det nye Thales helikopter treningssenteret som har vært under planlegging en årrekke. I morgen står LHR på programmet og møte i City igjen. Ha en fin dag Forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God morgon frå havregrautland på OSL. Første gangen eg testar innanrikslounge. Kjøpte meg plus-billett for å kunne endre sidan eg hadde på følelsen av at det kunne dukke opp moglegheit for eit møte idag. Men det kosta likevel over 500 å booke om. Så det vart ikkje. Bortkasta pengar sliksett. Var vel ein taktisk blunder å gå for flyet som ikkje opna for moglegheit for morgonmøte...
Trøtt som fy; testa Comfort Xpress i natt. Never again. Senga var grei nok, men varmen på rommet kunne ikkje justerast. Opna eg glaset så var det fulle Oslofolk rett utanfor. Ikkje soving før i tre-tida i natt. Og når det ikkje er frukost heller, så får pengar spart vere pengar spart... Jaja, nok sutring! Ha ein bra dag, folkens! Rett på jobb, rett i seng.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag her fra Snillfjord!
![]() Lite å melde, men blir en tur inntil nærmeste by for å treffe noen bekjentskaper denne dagen. Utenom det så forberedes det bursdagsgave til lillesøster som runder 13 om 1 ukes tid. ![]() Også triste nyheter fra Asia denne morgenen etter en styrt/krasjlanding med en TransAsia ATR 72-600. Minst 13 er vel bekreftet omkommet så langt, og det er nesten til å bli uvel av når en ser bilder og videoer fra hendelsen, men gud...de har hatt j***** flaks de i den taxien du, det må være skikkelig skummelt. ![]() Ønsker alle forumister en topp dag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra somewhere | Fnate | Flyforum | 21 | 31-08-2016 18:55 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God søndag fra Langkawi | Someone | Flyforum | 14 | 01-02-2015 21:47 |
God tirsdag fra Langkawi | Someone | Flyforum | 11 | 28-01-2015 11:07 |
God søndag frå Langkawi! | zico77 | Flyforum | 14 | 03-06-2012 20:30 |