![]() |
|
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Bergen. Vært på nattevakt og retter snuten hjemover om 1 times tid. God søndag ønskes alle.
Var selv på Langkawi for 1 mnd siden. Fantastisk sted ![]()
Okt: 11/10 SK BGO-OSL: 14/10 SK OSL-BGO Okt: 28/10 BT BGO-RIX: 30/10 BT RIX-BGO Nov: 2/11 SK BGO-AES: 3/11 DY AES-BGO Nov: 22/11 W6 BGO-GDN: 24/11 W6 GDN-BGO Nov: 25/11 LH BGO-FRA: 27/11 LH FRA-BGO Des: 12/12 SK BGO-ARN: 14/12 JZ ARN-BGO Jan: 07/1 SK BGO-SSH: 14/1 SK SSH-BGO |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Tromsø lufthavn... Her var det kø, gitt! Betydelig lengere kø enn fryktet... Satser på at man skal rekke SK4409 kl 0830...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Gooood morgen fra Oslo. Kaffetrakteren spyr ut fersk kaffe som skal på termosen, så er det strake veien til Kjeller. Hørte rykter om noe aktivitet der. Litt yr og regn i luften men pytt pytt. Me gje oss ikje for det
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Fortsatt fint vær her, men bare ni grader. Frøken er sliten med feber, men det blir nok en trilletur for det i løpet av dagen. Mye å gkøre på jobb om dagen, så det blir nok litt lekser også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Tjøme. Litt flere skyer og lavere temperatur enn hva som er vanlig om sommeren. Fikk en solid smell i hånden ved en ufrivillig jibb i gårsdagens regatta, så det blir lite arbeid fra min side. Kanskje en løpetur før vi drar tilbake til Oslo i ettermiddag
Med reker til middag på fredag og makrell i går har jeg i det minste starter på sommer "dietten" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da kom man seg med SK4409. WiFi er det også...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra vest for Oslo og øst for Drammen. Her røsker nordavinden i taket så det knaker i huset. Det kan jo fort bli "flyshow" på enhver flyplass av slike vindkuler.
Ha en fin dag, med eller uten crosswind.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra London. I dag er det hjemreisedag. Planen var en liten spottertur ved Heathrow før returen i ettermiddag, men her regner det jamt, så jeg får nok finne på noe annet. Regner med at vekterstreiken ikke gir problemer ved ankomst!?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger. Intet spennende på tapetet i dag. Må i et barneselskap i dag, ellers null planer.
Ha en fin en forumister. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ute på tur
|
![]()
Morn fra Entebbe. Siste dagen her, og den har gått med til avslapping og pakking. I tillegg har man utført kursing av QR sine handlingfolk her. Temaet var interlineavtaler, bagtags og hva man kan om man vil. Det endte med smil, og en lang tag.
Nå skal man via naboen til en tråden her for å bli naboen til en annen i tråden her. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Amatør
|
![]()
God ettermiddag fra København, etter en fin dag i solskinnet sjekkes mail og diverse før turen går ut på dekk for avgangspils..i går var det så deilig på dekk at jeg ble på dekk fra tre til nesten ni!
![]() Steakhouse og masse ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Klokken er 757 og det er morgen her i Njupårt. Et fint, men ikke desto mindre merkelig sted, sett med Europeiske øyne. Hadde en fabelaktig middag på Pelican Hill Resorts igår og er faktisk fortsatt relativt mett.
Idag skal BA bringe meg og elefanten hjem til Oslo. Fnaten har gjentatte ganger vært inne på PC'en og kontrollert at han får sete med egen skuff. Han er happy fnating nå. Ha en fin søndag efta heime i Norge.
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'fårmiddag! Tilbake hjemme på Radarstasjon KGVL. Godt å hvile i egen seng igjen. Fint med ren luft også - klamt og fuktig ved Lake Murray - noen grader kjøligere og langt laver fuktighet her hos meg. Utrolig hva noen få meters høydeforskjell gjør av forskjell.
Avventer situasjonen i Norge litt mer før jeg bestemmer meg for hva jeg gjør med tanke på reise neste helg. Det frister lite å ta turen inn i streikehelvetet .... Nå venter traktoren. BOSE hørselvern og Squackett er klargjort og klart til bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God dag fra Bodø.
Her er det ett stk sliten soldat som ligger spredt på senga, etter mye aktivitet og slit siden torsdag ettermiddag. Avsluttet idag med "7-topperstur", 24.6 km og 1200 høydemeter. En tur ut på by'n klarte man også på lørdagskvelden, kanskje ikke det smarteste valget, men pilsen var god, både den første og femte (og de som kom etter...) Nuvel, en fin tur var det så fort man bare kom seg igang. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Strålende søndag | LN-FHU | Flyforum | 12 | 15-09-2013 18:06 |
God søndag | Someone | Flyforum | 15 | 30-06-2013 23:37 |
God søndag | SlidesArmed | Flyforum | 14 | 23-09-2012 22:08 |
God søndag | Someone | Flyforum | 18 | 15-07-2012 23:32 |