![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
I høsten skal jeg og damen ta en tur til Washington D.C. Etter et par dager der, har vi tenkt å kjøre Blue Ridge Parkway sørover og deretter nordover mot Bluegrass county. Har dere noe tips om overnatting steder? Vi ser etter koselige B&Bs til rundt 100$ kanskje? Våres forventet stop så langt er: - Staunton / Waynesboro - Roanoke (der har jeg booket Hyatt Place) - Boone / Blowing Rock - Asheville (der har jeg booket Renaissance Marriott hotel) - Richmond / Lexington / Frankfort - Louisville / Elizabethtown - Charleston / Beckley Vi skal bruke en del tid på turist steder langs veien, så hvis dere har noe å anbefale, er det bare å si fra! På forhand takk for deres innspill! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Er ikke litt av sjarmen med roadtrips i USA at man overnatter litt på feelingen da, uten å legge de store planene om akkurat hvor?
![]() God tur uansett, tegner til å bli en bra ferie.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Nettopp, kan bli stressende å nå et hotell du blir belastet for hvis du ikke rekker fram...
Bruk heller : "Nå er vi trøtte, la oss finne et hotel/motel i nærheten , helst med spisemuligheter nær ved" . Og det er det drøssevis av... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Shenandoah nasjonalpark er flott, det samme er Blue Ridge Parkway. Kjør I-66 vestover fra Washington DC en times tid til småbyen Front Royal. Dette er inngangsporten til Shenandoah og den naturskjønne Skylane Drive. Anbefales varmt. Roanoke er også verdt et besøk. Byen hadde et livlig sentrum med utendørsmarked da jeg var der i 2003. Ellers er jeg enig med de som sier at du ikke bør booke alt for mye på forhånd. Mye av frihetsfølelsen jeg får av roadtrips i USA er nettopp å ikke planlegge alt i forkant, men være impulsiv underveis. Det er generelt svært lettvint å finne overnatting i USA. Tar du med laptop er det bare å finne et trådløst nett på en McDonalds etc og booke dag for dag. Det pleier jeg å gjøre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Enig med Fellowplane. Slik gjorde jeg det når Bikkja og Jeg krysset Amerika i 2005 ... fungerer helt utmerket og det er alltid en deal å finne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for tilbake meldingene. Nei da vi skal ikke booke alt på forhand, men vi kunne gjerne tenke oss om å få høre om noen tips på Lodge eller B&Bs vi burde overnatte i dersom vi er i område. Kom gjerne med forslag!
Last edited by Jamesbond_ppk; 01-07-2012 at 09:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hjelp - Sterling til East Middlands, når var det? | KnutW | Flyhistorisk forum | 2 | 16-07-2017 15:23 |
Trip Report USA-turen 2013 | staale | TripReports | 29 | 30-08-2013 23:42 |
Where everybody knows your name - The USA East Coast Tour 2012, with a dash of Europe | Martin | TripReports | 117 | 14-07-2012 00:27 |
De nye USA- flygningene fra CPH til USA | litt-amatør | Flyforum | 21 | 24-05-2006 10:50 |
East Jet til Bangkok? | amatør | Flyforum | 1 | 23-12-2004 18:11 |