![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
Posts: 2,367
|
![]()
Jeg var inne og så på seat map på delta.com for ruten fra CPH til ATL på noen utvalgte datoer i sommer. Må si det var imponerende. Det var svært få plasser igjen. Bare noen slengere av noen ledige midtseter. Flyet var jo ganske stort også. Ble ganske overrasket. Hadde aldri trodd det var noe marked for en direkterute til Atlanta. Var også inne på continental.com og sjekket den nye ruten fra CPH til EWR. Også der var det en del fylt opp, men der var det også på en del datoer ganske mye ledig. På noen avganger var ingen av de 12-14 bakerste radene fylt opp.
Jeg var helt sikker på at disse nye rutene kom til å gå dårlig. Hvis så ikke er tilfelle har jeg tatt skikkelig feil. Jeg skjønner fremdeles ikke hvor man henter passasjerer fra. SAS har fortsatt sine flyvninger til NY, Washington, Chichago og Seattle. Markedet til USA fra Kastrup kan jo ikke være uuttømmelig. Og en del må vel fly via f eks AMS og LHR ettersom både BA og KLM har 6 dgl flighter fra København. Men hovedsaken jeg oppdaget var altså at hvis Delta fikk fylt flyene sine så mye som det så ut for på mine stikkprøver er det meget bra belegg til Atlanta.
__________________
Neste flyvning: 01.02.2025: OSL-LHR (SK) 04.02.2025: LHR-OSL (SK) 02.03.2025: OSL-AGP (DY) 05.03.2025: AGP-OSL (DY) |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Vinter reduksjoner fra CPH til USA | MartinL | Flyforum | 1 | 03-10-2008 12:21 |
DC8 ruter CPH via BGO til USA på 70 tallet | LN-HAT | Flyforum | 6 | 06-11-2005 17:21 |