![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag. Klar for å starte oppladningen til kveldens høydepunkt. Heia Tyskland her også. Men først og fremst håper jeg det blir en underholdende fotballkamp men høyt tempo og mange mål! God fornøyelse!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Snaaaaaart finalekamp!
Brasiliansk temperatur og solsteik her i verdens navle, Skaun! ![]() Fikk endelig bagasjen min i sent i går kveld, etter en 3 døgn lang ufrivillig "lagring" på CPH. Kjennner jeg skal passe meg for ikke å fortelle stuere, handlingselskap og SAS hva jeg mener om det.... grrrr Nå frem med kald pils og håp om en glitrende finalekamp! God aften Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Cusco. Trasket litt rundt på jakt etter frokost og ramlet over en parade av noe slag på ene Plazaen, både militært, voksne og barn var representert med tilhørende korpsmusikk. Var nesten litt 17. mai stemning over det, bortsett fra at her så marsjerte mer eller mindre alle, uansett str. En kelner påsto at det var parade pga VM finalen, om han var bare en moroklump eller ikke har jeg ikke klart å avgjøre
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Flysitter
|
![]()
God søndag fra OLearys Gardermoen.
Oppdragsgiver har prestert og bestille fly samtidig med en viss fotball kamp(håpløst) så sitter her og håper på 2 timer snag eller ett større strømbrudd i Rio.. Ha en snagfri en folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Neida. Sitter på en annen akkurat nå. Gratis inngang, betaling pr drink. Kalles vist pub eller noe...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndags morgen | LN-VGT | Flyforum | 12 | 13-02-2011 13:47 |
God søndags morgen | Twin Otter | Flyforum | 15 | 19-07-2010 00:07 |
God søndags morgen! | OSL-MRU | Flyforum | 21 | 17-01-2010 22:19 |
God søndags morgen :) | oegranslo | Flyforum | 11 | 19-07-2009 19:45 |
God søndags morgen | ENGM RAMP | Flyforum | 10 | 12-11-2006 14:13 |