![]() |
|
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,891
|
![]() Quote:
Ja, helt enig. Det må være samsvar mellom forventninger som selskapene bygger opp og det de faktisk leverer. Norwegian har bygd opp et image om at de er billige. SAS har gjenninført service og hevder deres produkt er bedre enn Norwegian sitt. Og for folk som skal fra A til C via B så stemmer nok det. Ellers tror jeg folk flest opplever selskapene som ganske likeverdige. Ryanair har gått sin egen vei. Etter min mening har de selv skapt null og niks forventninger til eget selskap. Så kommer folk og oppdager at det faktisk ikke var så ille som de trodde. Imm
__________________
Life is Brutale |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian håndtering av forsinkelser m.v. (håndtering, media etc) (del 2) | Discus | Småprat | 61 | 25-01-2020 15:27 |
SAS - service og håndtering av forsinkelser og kanselleringer (splittet) | LN-HFH | Småprat | 57 | 08-08-2018 11:56 |
SAS Håndtering av forsinkelser/kanselleringer m.v. | gregas85 | Reiseforum | 54 | 23-11-2015 13:06 |
Håndtering av longhual-forsinkelser - SAS vs DY | SQ321 | Småprat | 29 | 01-08-2014 10:27 |