![]() |
|
![]() |
#1 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg har søkt på forumet, og det finnes en tråd allerede om emnet, men den er fra 2008, så jeg lager en ny tråd.
Jeg skal til Florida i august/september, og i den anledning har jeg sett at Hilton har svært gode tilbud for medlemmer av AAA. Min partner er medlem av ANWB, som er det nederlandske NAF/AAA. På hjemmesidene til ANWB er det linket til en side hvor det står at man har rett på rabatt hos Hilton. Dette er hva Hilton sier på sin egen hjemmeside: Quote:
Quote:
Er det noen med NAF-medlemskap som har erfaringer med Hilton og rabatter? Tusen takk! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Jeg bruker NAF/Show Your Card hele tiden og det er null problem, også (de få) gangene jeg må vise kortet er det akseptert. Hos SPG får man permanent "gold light" med NAF-kort (som nevnt i en annen tråd). Og skal du ha klær er det 10% rabatt hos GAP i USA
![]()
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 10-05-2013 at 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Finner ikke rabatt hos Hilton på anwb sine sider
![]() Her er en liste over alle medlemsfordelene, du får rabatter på en drøss med andre hoteller da! Medlemsfordeler ANWB (på nederlansk)
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
http://www.anwb.nl/ledenvoordeel/det...%20en%20Canada
Her er det rett og slett linket til aaa.com hvor det står: Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Det er sikkert litt definisjonsforvirring rundt hva Show Your Card er ifht. medlemskap o.l., men min erfaring er at det er null problem. Eneste gangen det ble diskusjon var på et litt loslitt motell i Canada, men der var det meste et problem...
Quote:
![]() http://www.naf.no/Alle-saker/Medlems...il-bruk-i-USA/ Quote:
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Discus, det er akkurat slik jeg tenker også. Men mailen fra kundeservice i Hilton antyder jo noe helt annet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Når det står på både ANWB og AAA sine nettsider er det åpenbart Hilton som misforstår. For å være på den sikre siden kan du svare mailen og linke til nettsidene der det står at dette åpenbart skal gjelde
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ikke relevant til spørsmålet om AAA rate, men er det ikke jevnt over billigere å bestille her?
http://www.hiltonfamilymvp.com/ Nok å være Hhonors-medlem for å få de prisene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian starter leasingeselskapet Arctic Aviation (AAA) | Wingman | Flyforum | 13 | 07-12-2018 23:37 |
Climb rate... | Blubird | Bilder & foto | 11 | 14-07-2009 14:18 |
Climb rate | Blubird | Flyteknisk forum | 10 | 27-03-2009 23:04 |
Standard rate turn | Speedbird | Flyforum | 8 | 26-03-2005 13:39 |