![]() |
AAA-rate
Jeg har søkt på forumet, og det finnes en tråd allerede om emnet, men den er fra 2008, så jeg lager en ny tråd.
Jeg skal til Florida i august/september, og i den anledning har jeg sett at Hilton har svært gode tilbud for medlemmer av AAA. Min partner er medlem av ANWB, som er det nederlandske NAF/AAA. På hjemmesidene til ANWB er det linket til en side hvor det står at man har rett på rabatt hos Hilton. Dette er hva Hilton sier på sin egen hjemmeside: Quote:
Quote:
Er det noen med NAF-medlemskap som har erfaringer med Hilton og rabatter? Tusen takk! |
Re: AAA-rate
Jeg bruker NAF/Show Your Card hele tiden og det er null problem, også (de få) gangene jeg må vise kortet er det akseptert. Hos SPG får man permanent "gold light" med NAF-kort (som nevnt i en annen tråd). Og skal du ha klær er det 10% rabatt hos GAP i USA :D. NAF-medlemskapet betaler seg godt slik jeg bruker kortet.
|
Quote:
|
Finner ikke rabatt hos Hilton på anwb sine sider :(
Her er en liste over alle medlemsfordelene, du får rabatter på en drøss med andre hoteller da! Medlemsfordeler ANWB (på nederlansk) |
Quote:
Her er det rett og slett linket til aaa.com hvor det står: Quote:
|
Det er sikkert litt definisjonsforvirring rundt hva Show Your Card er ifht. medlemskap o.l., men min erfaring er at det er null problem. Eneste gangen det ble diskusjon var på et litt loslitt motell i Canada, men der var det meste et problem...
Quote:
http://www.naf.no/Alle-saker/Medlems...il-bruk-i-USA/ Quote:
|
Discus, det er akkurat slik jeg tenker også. Men mailen fra kundeservice i Hilton antyder jo noe helt annet.
|
Når det står på både ANWB og AAA sine nettsider er det åpenbart Hilton som misforstår. For å være på den sikre siden kan du svare mailen og linke til nettsidene der det står at dette åpenbart skal gjelde :) Men ANWB gav oss mange fordeler i Frankrike og Tyskland gjennom søsterorganisasjoner der. Har dog ikke prøvd dette i USA.
|
Quote:
|
Ikke relevant til spørsmålet om AAA rate, men er det ikke jevnt over billigere å bestille her?
http://www.hiltonfamilymvp.com/ Nok å være Hhonors-medlem for å få de prisene. |
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 07:20. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.