![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Det betyr ikke at jeg sitter i den. Foreløpig skuler jeg litt mot den. Men det er klart, det kan hende vi blir venner etter et par øl. Elefanten sverger til brus han. Han prøvde GT ved en glipp på en flytur og ble veldig skral.
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God dag fra TOS!
En liten halvtime igjen på kontoret før man plukker om jentungen på skolen. Så pakker man resten av snippsekken og starter vinterferien med utreise til smilets land med hyggelig optiontown oppgradering til C for CPH-BKK legget. Et par netter på Millenium Hilton Bangkok før turen går videre til Hilton Hua Hin for et par uker i sol og varme :-). Ha en fin Fredag og helg, og .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Merker det er mye vinterferie ute og går, men nå begynner mailene fra skiløypene å komme inn. Blir vel helg etterhvert her og! Ha en flott weekend!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bedre å være cocaholiker enn alkoholiker.
![]() |
#26 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
![]() |
#27 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God dag fra kantinen på DUS. På vei til en helgetur i Manchesterområdet, der (som vanlig) øl og fotball står i sentrum. Men først, Altbier!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Man skal være Alkohol-liker!
![]() Personlig stoler jeg ikke på folk som ikke drikker! ![]() Fredda!! ![]() ![]() ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
´Ettermiddag fra Narvik.
Tidlig buss hit i dag for å rekke et par timer i skitrekket før jobb, rimelig amatør på skare´føret, men gøy alikevel. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Flyklapper
|
![]()
Rainy Day In Georgia ... Måtte en kjapp tur på morran for å hente inn noen kritiske matvarer og stoppet på Biscuit Barn for å nappe med meg litt frokost. Digg med litt southern food å starte dagen med.
![]() Skolefri i dag, så det ble litt ekstra tid på øyet også. Guttungen nyter det til fulle - ingen livstegn å spore ennå ... Velvel - da får man fylle opp kaffekoppen med litt nytraktet Peet's Major Dick og titte i innboksen for å se om det er noe spennende der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
FYI
I tilfelle dere har glemt det har jeg langfri til fredag neste uke ![]()
![]() |
#32 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra kantina!
Undertegnede og Bardf har nå offisielt startet helgen med en iskald Carlsberg i forumhjørnet. Et veddemål om serveringen i Biz på OSL-FRA er også i gang. Jeg har veddet en høvding på at det blir laks, tror oddsen er med meg. Muligheter for en tripreport diskuteres også. God helg til fnater og andre forumister!
Upcoming flights: 20.09:OSL-ARN-CPH (SK) 24.09:CPH-OSL (SK) 09.10:OSL-ARN (SK) 10.10:ARN-OSL (SK) 25.10:OSL-SVG (SK) 27:10: SVG-OSL (SK) 29:10:OSL-ARN (DY) 31:10:ARN-OSL (DY) 12.11:OSL-FRA-AMM (LH) 16.11:AMM-FRA-OSL (LH) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
God tur.
![]() |
![]() |
#35 |
evig optimist
|
![]()
god kveld fra bangkok og baiyoke sky hotel. bare et par dager igjen, så skal man hjemover :-) må innrømme at jeg ser fram til det nå! hjem til deilig snø og kulde :-):-)
![]() |
#36 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
-Ikke mulig å reservere seter før online checkin som var en flight om gangen åpnet 24 timer før den flighten. Godt utvalg i plasser om man er tidlig.
-Nye fly. Ikke underholdningssystem til Moskva, men masse filmer å velge i på neste strekning. -Mye russisk og mindre engelsk på PA som var litt vanskelig å forstå om man ikke visste akkurat hva de skulle si. -Sa noe om at de var pålagt deiceing før de bare dro på og lettet fra OSL. Usikkert om det var en ny episode. -Litt "bruske" i bevegelsene for flyet og litt amatørmessig justering av pådrag som minner meg om mine tidligere mislykkede forsøk med flysimulator, men virket ikke som om det var noen fare. -grei mat, men man må passe på ved drikkeservering. De går rundt med drikke, så samler de inn søppelet og nesten en time senere kommer de rundt med mat uten at det kommer mere drikke. Alt i alt fornøyd og det blir nok flere turer østover.
![]() |
#37 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God kveld fra Vierli.
Årets første på bortoverski, to-sifret kilometer og gnagsår, men var rimelig kjekt og i samme slengen kaller man det trening. Det belønnes med øl og biltong, selv om det ikke er helt det samme på fjellet i Norge som bushen i Sør-Afrika |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God kveld eller natt fra Tokyo som det blir for min del..
Etter å ha utforsket byen litt denne første dagen, så er det på tide å legge seg. Er sikkert bare meg, men syns det var vrient å finne frem i denne staden. Men var dette med bønder i byen da.. storbyen er vel mere riktig å si.. Ha en forsatt god kveld..
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone Last edited by pgaa; 22-02-2013 at 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Grynt fra Chicago. Opp tidlig, masse aa hive seg paa i dag, heldigvis var problemene med kanselleringer ut av Chicago en velsignelse. Masse nysnoe her og jeg har mine tvil at flighten jeg skulle fly med fra Dallas er paa rute..
Snart en tur paa butikken og klar for sofaen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen fra HKT | TriStar | Flyforum | 15 | 29-03-2019 21:35 |
God fredag morgen fra ANA! | Concorde98 | Flyforum | 10 | 05-01-2018 22:32 |
God fredag morgen fra BNE | BSSW | Flyforum | 13 | 08-09-2017 20:13 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God fredag morgen fra ATL | LN-MOW | Flyforum | 6 | 25-11-2005 19:12 |