![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja her i ATL er kalkundagen over, og magen er full. Veldig full!!
![]() Sitter og hygger meg med en Barefoot Merlot og 'Close Encounters' og foeler at sengen kaller. Den vinner. Natta! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I Montréal har det snødd det meste av dagen, men det gjør ingenting, for snart bærer det til Karibia
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag morgen... Det skal gjøres unna en del møter i dag også før det blir heeelg!!!! Ha en bedre fredag...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Drammen. Ingen snø så langt, men regnvær og +4 grader. Kan vi ikke snart få se solen igjen...?
Uansett, i kveld bærer det ut til Quality Holmsbu hotell for årets julebord på jobben - der får vi se om ikke bartenderen kan by på noe som lindrer savnet etter sola. ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad fredag! Thanksgiving ble i går feiret med pitabrød med Priors kalkunkarbonader, og den siste Harry Potter på kino. I dag blir det rolig fredagskveld, før jeg forsøker meg som håndverker i morgen - det skal limes fliser over kjøkkenbenken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
God morgen fra FBU. Vått og trist, men det lysner da noe. Og nå er det ikke lenge igjen før det blir lengre dager igjen!
![]() 'Concorde' rapporterte om velfeiret Thanksgiving på SMS for en stund siden - han har vært på et større arrangement i NYC. Her kan man se frem til en lang lunsj og den siste helgen i 2005 som er nogenlunde rolig. Ha en brillefin dag og helg, og riktig god tur til luringen 'Arrow'! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Og sånn er dagen etter thanksgiving. Bildet er fra taket hvor jeg bor.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen fra HKT | TriStar | Flyforum | 15 | 29-03-2019 21:35 |
God fredag morgen fra SQ36 | dc-8-63 | Flyforum | 22 | 02-02-2019 01:58 |
God fredag morgen fra Bangkok | HMWK | Flyforum | 24 | 07-06-2013 23:28 |
God fredag morgen fra Hanoi | ENGM 911 | Flyforum | 42 | 23-02-2013 12:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |