![]() |
|
![]() |
#1 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra BNE
Rent teknisk så er det vel egentlig formiddag her ![]() Endelig fått sovet i tilfredsstillende antall timer, og satser på at jetlag ikke slår inn. Ser ut til at dagens utflukt blir til et sted sørvest av byen, hvor de har noen dyr man ikke ser andre steder i verden. Får ta haugen en annen dag. Skal vist klatre opp til 25 grader i dag, så må fikse meg en flaske vann eller 2. Kanskje vurdere noe solfaktor også ![]() ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag fra Ris. Starter dagen med EU-kontroll av kroppen på Volvat - ny bedriftslege etter 16 år hos en annen. Blir jeg avskiltet eller ikke???? Kom opp i over 11000 skritt i går og satser på minst det samme i dag. Ha en digg fredag du også:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm! Da var det freddan igjen.
![]() ![]() Hjemmehelg venter før man skal fly litt neste helg igjen. Ha en riktig fin en alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Hostal Cuba, Palma!
Deilig reisedag igår via AMS. Tapas, pilsner og kjølige drinker for å runde av torsdagen. Ser overhodet ingen grunn til å ha lavere ambisjoner for dagen idag; Frokost, lunch og middag. Også én og annen pit-stop, for væskebalansens skyld ![]() Deilig slutt på uka ønskes!
![]() |
#5 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra HKG.
Etter Disney turen i går hadde jeg tenkt å prøve meg på Cable Car tur i dag. Kvelden blir som vanlig i et vannhull. God helg. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken. Siden arvingen insisterte på å være i barnehagen når den åpnet og spise frokosten der, så ligger jeg plutselig 45min foran skjema. Hjemme i kveld, så da blir det å mekke oss noen pizzaer. Kanskje en liten GT mot malaria også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God natt fra San Diego. Har gjort noe så uvanlig som å vært ute på stormiddag med kunder og bare drukket vann. Selvfølgelig ikke noen prestasjon i seg selv, men å klare å knekke 800 kroners grensen per hode uten at noen rører annet enn kirsebærbrus og Perrier er en ny en for meg.
Men nå er det køya, før en ny dag på messe truer imorgen. Ha en helstrøken dag
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Sola. Her logger vi 13*C og det er skyet, men opphold.
Nå legges det reiseplaner for kommende uke. Det blir da rundreise i Sør og kontordag i Oslo, så den uka går nok rakst unna. Ellers ikke store planer for helgen. Ha en super dag da ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen - venter sterkt på regnet som skal ankomme oss, vi savner dette forbanna regnet som omtrent hold på i det siste. NOK er NOK
![]() Ha en flott helg videre - gå ut å kjøp DAB radio østlendinger - 12 dager igjen til DAB overtar. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Gårsdagen bød forresten på et nytt bolag. I tillegg til aireuropa, har denne turen også tilført Transavia til loggboken. Fikk flyets aller bakerste sete, 32F, i tett samkvem med alle skrikerungene og jenteturenes vor-spiel... Grøss. Det kommer aldri til å skje igjen.
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid Last edited by Bergern; 08-09-2017 at 09:11. Reason: pirk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Eurostars Ramblas i Barcelona. Et par dager i storbyen før hjemreise. Byen er lite preget terrorangrepet, bortsett fra mye synlig politi. Særdeles lite suspekte individer å se på La Rambla, er sannsynligvis det tryggeste stedet i byen nå. Måtte selvfølgelig innom mitt favoritt-vannhull Boadas Coctails, de har holdt det gående siden 1933.
![]() Etter å ha livnært seg en liten uke på tapas tenke vi å gå for en skikkelig biffmiddag, og satset på Patagonia Beef & Wine. Det innfridde absolutt forventningene, er nok en av de bedre biffene jeg spist øst for Buenos Aires. Prisnivået var heller ikke avskrekkende, og mye god og rimelig vin av både argentinsk og spansk opprinnelse. http://www.patagoniabw.com/ Ingen store planer for dagen, men fare for shopping da vi plutselig har fått en ekstra koffert å fylle opp... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen, ja ... ute på en bomtur på morran for å hente en generator, bare for å finne at den ikke lenger fantes .. grr .. men sånn er'e. Ser ut som at Irma har oss midt i siktet nå, men øyet ser å til å 'dø' rett før Atlanta. Det blir likevel plenty med vann og vind og faren for at et tre tar strømledningene er absolut til stede. Noen store ødeleggelser blir det dermed neppe, men de skal nok slite med å holde rutetabellen nede på nærflyplassen.
Håper det beste for LN-RTP og folket der nede, men det er mulig han slipper litt billigere fra det enn først antatt. Krysser fingrene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God fredag från Stockholm där svenska regeringen nu avråder från icke-nödvändiga resor till Nordkorea.
http://www.regeringen.se/uds-reseinf...rea---avradan/ I morgon går turen till Fargo där en bil väntar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
Kvelden frå Trøndelag. Strålande sol her. Eit par lovleg hektiske veker er over, sånn passe full gass no inn mot avreise Australia om ti dagar.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Deilig fredag fra BNE—>SIN | petter380 | Flyforum | 13 | 18-01-2019 11:35 |
God fredag morgen fra ANA! | Concorde98 | Flyforum | 10 | 05-01-2018 22:32 |
God fredag morgen fra Bangkok | HMWK | Flyforum | 24 | 07-06-2013 23:28 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God fredag morgen fra ATL | LN-MOW | Flyforum | 6 | 25-11-2005 19:12 |