![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Da er det kun timer igjen til langfri. Dette er den absolutt beste perioden på skiftplanen. Ha en uovertreffelig fredag
![]()
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Har allerede rukket å få med meg idag:
-flere filmer og god frokost hos Aeroflot -minibank som slukte ett av kortene mine på flyplassen -masse rikmarker med okser som pløyer og folk som planer ris -masse mopeder og syklister med karakteristisk stråhatt -tidlig innsjekking og oppgradering på Hilton hanoi Opera -en etterlengtet dusj Etter å ha summet meg litt skal jeg angripe byen til fots.
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
Morn fra Doha. Her har man konstantert at ut vinduet er det utsikt til mye sand. Det er det mest spennende jeg skal gjøre i dag, og i dag blir det ingen kontientskifte. Det komer først natt til i morgen.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Merker det siste vinglasset i går var unødvendig. Men helt om kvelden, helt om dagen. Jobben kaller før man stikker avgårde på hyttetur i lystig lag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Mårn på fredag fra Trondheim
Fredag betyr vafler på jobb, snart kommer lukta sivende og frister... ![]() Lite spennende som skjer, skal så smått begynne å forberede to-årsdag til eldstemann på mandag ![]() ![]() Ha en strålende fræddan ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Må flexe i dag da man kun har en bil som fungerer for øyeblikket, så da blir det en noe lengre dag enn vanlig. Nuvel, ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God dag fra Oslo nord. Satser på en skitur i dag, prøve i hvertfall Kikut og kanskje dalstrøkene innafor der også. Ser litt an på hva jeg orker og ønsker. Alle løyper skal være preparert så får prøve meg på litt terrengløyper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Go' morn. Batterilading på siste ferie varte ikke lenge. Sitter småsjuk på jobb og lurer på hvor vi kan dra i påsken uten at det koster altfor mye i flybilletter... noen gode tips til Spania/Portugal?
![]() I kveld blir det verkstedtur med noen timers jobb på veteranbilen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hepp fra havet. Tilbake til sivilisasjonen i ettermiddag. Satser på at barna velger å sovne greit så mor og far får kost seg med litt champis og sushi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.. Æsj dag, pliktløp begravelse.... Dette å bli sett tilstede, men null lyst..
![]() Til Nime, ta en charterpakke til Madeira... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hæppi friday!
Minus 8 og Cavok her i det sørlandske i dag. Kjenner at forkjølelsen er på bedring heldigvis. Og gleden over at helgen kommer hjelper sikkert litt på. I dag blir det dobbel jobbing, og i morgen skal far sove leeeeeeenge! Hæppi weekend! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Dette har da Amerikanerne forsøkt før deg, uten nevneverdig hell?
God morgen fra Lillestrøm. Nå er det jaggu meg fredag hjemme. Det er lenge siden sist, og i kveld vil man behøve et spett for å få meg ut av godstolen og elektrosjokk for at jeg skal slippe ølglasset. Men først en tur på kontoret. Ha en fin dag, folkens.
![]() |
#13 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() Dagens tips: Innstaller kateter på deg selv før øldrikkinga starter, så slipper du en mengde elektrosjokk i løpet av kvelden! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Jeg som trodde du hadde blitt A4 og kjøpt sofa?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God fredag. Vinteferieuke så det blir halv dag på "skikontoret" i dag ser det ut som. Ha en fin dag med eller uten blå swix under midten
![]()
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Legger ved et bilde av øllen Fnate skal drikke i kveld. Kanskje klarer han en sixpack??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Good forsinket fredagsmorgen!
Noen kjappe timer på kontoret, før jeg og Scanflyer skal ut på røvertur. OSL-FRA-CPH-FRA-CPH-OSL står på programmet for helga! Vi skal ta avskjed med MD80, og det skal skåles i Bernard-Massard. Håper ikke kantina er for stappfull i ettermiddag. Men pilsen går da ned likevel! Nyt dagen folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Og da fikk man jammen fyllt opp en ferie uke til i sommer også. Synes ikke OSL-NCE//NCE-ZRH-OSL med gode tider midt i fellesferien til 2720kr var så ille
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
God formiddag fra gull loungen på OSL! Jeg prøvde å late som om jeg hadde vært her flere ganger, men der dreit jeg meg ut (dette er faktisk min første gang - ble EBG forrige uke!).
Brukt 1 minutt fra Flytoget til loungen; ikke verst. Kunne drøyd turen til OSL med en time, hadde det bare vært slikt hver gang ![]() PS: Lounge oppussingen ser meget bra ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen fra HKT | TriStar | Flyforum | 15 | 29-03-2019 21:35 |
God fredag morgen fra ANA! | Concorde98 | Flyforum | 10 | 05-01-2018 22:32 |
God fredag morgen fra BNE | BSSW | Flyforum | 13 | 08-09-2017 20:13 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God fredag morgen fra ATL | LN-MOW | Flyforum | 6 | 25-11-2005 19:12 |