![]() |
|
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2004
Location: Copenhagen / Malmö
Posts: 3,975
|
![]()
Jeg tror helt klar også at SK901/902 er et smart træk. UA trækker sig fra CPH, DL flyver kun få gange i løbet af sommeren og markedet er oplagt til at SAS skal satse her og lukke af for konkurrenterne. CPH er vel heller ikke første prioritet for DY når de kommer igang og selv hvis de åbnede denne rute, så tror jeg ikke deres produkt er særligt attraktivt for high yield pax. Med aftenafgang vil man kunne tilbyde biz-pax et rigtig godt produkt, hvor de kan få meget mere ud af arbejdsdagen på begge sider af Atlanten end nu - for slet ikke at tale om flere frekvenser altid er attraktivt for dette klientel.
Med double daily (selvom det kun er tre gange pr. uge indtil videre) så skal der rigtig meget til før UA og DL kommer tilbage til CPH og SAS får elimineret en hel del konkurrence - med forhåbenligt højere priser til følge - ikke bare til EWR, men også på connections videre i USA.
__________________
Founder /Editor: FinalCall travel |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS San Francisco-rute | Someone | Flyforum | 12 | 17-10-2018 23:20 |
Fra Kristiansand til San Francisco med SAS | krs-per | TripReports | 9 | 01-05-2014 15:38 |
"Must see" på vei fra San Francisco til San Diego i bil | BårdK | Reiseforum | 16 | 17-11-2011 16:12 |
Leiebil San Francisco til San Diego | jcnorway | Reiseforum | 22 | 23-02-2011 23:06 |