Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 04-07-2012, 22:18   #10
FlightDeck
ScanFlyer Mile High Club
 
FlightDeck's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,923
Default

Veldig hyggelig om dette stemmer - og jeg er kanskje ikke like overrasket som mange andre her. SAS har jo endret strategi og åpnet mange titalls nye ruter etter at den nye ledelsen kom på plass. Der inkluderer både Oslo-New York og København-Shanghai, så hvorfor ikke åpne flere ruter ettersom de interkontinentale rutene går så bra for tiden.

Quote:
Originally Posted by TOS View Post
Jeg klarer ikke helt å undre meg over inkonsekvensen i kommunikasjonen fra SAS, som flere andre har vært inne på. CEO'en sa for kort tid siden "ingen satsing på LH", og så nå ekspansjon på EWr og ny destinasjon med SFO. Det trenger selvsagt ikke bety ekspansjon, men det virker nå litt underlig på meg.
Det er jo en helt vanlig strategi om man vil unngå spekulasjoner og at andre "tar over showet". Ved å avvise alt i utgangspunktet kan SAS arbeide i ro og selv definere hvordan nye ruter skal lanseres.
__________________
FlightDeck is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
SAS San Francisco-rute Someone Flyforum 12 17-10-2018 23:20
Fra Kristiansand til San Francisco med SAS krs-per TripReports 9 01-05-2014 15:38
"Must see" på vei fra San Francisco til San Diego i bil BårdK Reiseforum 16 17-11-2011 16:12
Leiebil San Francisco til San Diego jcnorway Reiseforum 22 23-02-2011 23:06


All times are GMT +2. The time now is 05:41.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.