Quote:
Originally Posted by Discus
Ref. min kommentar over - SD skirver at de uten klagen også hadde måttet avvise DAT ifht kontrakten.
Mener du at Luftfartstilsynet farer med tull når de viser til at gjeldende anbefalinger og regler ikke er fulgt av DAT? Mener du at de reglerett lyver om at DAT ikke har levert dokumentasjon som de skulle?
|
Absolutt ikke. Som jeg har skrevet tidligere har LT gjort en god jobb (som vanlig), men det er tydeligvis gjort slett jobb fra
DAT og SD sin side.
Quote:
Originally Posted by Discus
SCAT-1 har jo SD valgt å ikke gå inn på i klagen, klagen gjelder jo en god del operative forhold, der DAT tydligvis ikke har ting på stell.
Kan man ikke legge SCAT-diskusjonen død nå? SCAT er en del av det, men DAT ville så veidt jeg kan se av papirene fra LT ikke kunne begynne å fly fra 1. april, med eller uten SCAT.
|
Den skulle vel vært lagt død for lenge siden, men så lenge det er et eget "punkt" i rapporten, og selv om det ikke er avgjørende, samtidig som de andre aktørene (WF og lufthavnene) heller ikke ville hatt dette på stell, så synes jeg det er greit å diskutere.