![]() |
|
![]() |
#41 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Kurt Vi flyr LOT Last edited by LN-KGL; 15-07-2010 at 11:38. Reason: Et navn fjernet i sitatet til FlyHi |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Det å henge ut andre har jeg ikke noe sans for uansett. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Og FR får på pukkelen selv, for villedende annonsering og prising:
Quote:
![]() |
![]() |
#44 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
... av danskene ja
![]() |
#46 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Du er sørgelig at høre på. Jeg vil kraftigt overveje at tage en pause fra dette forum (hvilket jeg tidligere har taget), hvilket jeg også tror mange andre der ikke har norsk nationalitet overvejer. Så kan nordmændene herefter have forumet for sig selv og benytte tiden på at bekræfte hinanden i at Norge er verdens centrum - god fornøjelse...
![]() |
#47 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ryanair skal tråkke forsiktig i gangene uansett hvordan "on-time" måles. Her er fra Flight-stats den 13. og 14. denne måneden (altså de 2 forgående dagene):
"On-time" basert på avgangstid: FR: 72%, 78% SK: 89%, 91% "On-time" basert på ankomsttid: FR: 77%, 81% SK: 88%, 93%
![]() |
#49 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Personligt håber jeg du bliver hængende, men forstår dig udemærket, hvis du ikke gør. Overvejer selv en længere pause af samme årsag.
![]() |
![]() |
#50 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Edit: Nå har jeg sett på årsrapporten til SAS for 2008 (hvor SGS, Tech etc. ikke var integrert i Core SAS). Da er tallene for flyselskapet SAS: ca 3.700 pr ansatt. Det er fortsatt et stykke opp til Ryanairs tall, men ikke fullt så ille som -KGLs tall så ut ui utgangspunktet (bare i SGS i 2008 var det vel drøyt 7000 ansatte, men disse leverer vel tjenester til en rekke oppdragsgivere og ikke bare SAS). Ikke vet jeg heller om FRs tall inkluderer evt innleide piloter, kabin crew & what have you. Last edited by TOS; 14-07-2010 at 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kan som referense si at DYs tall er 7 300 passasjerer pr. ansatt (basert på ansatte ved utgangen av 2009 og passasjertallet for siste 12 måneder ved utgangen av juni)
![]() |
#54 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mitt personlige inntrykk av Ryanair er ganske dårlig. Fløy tur/retur Memmingen (liksom Munchen) og begge avgangene var over 35 min forsinket. Personalet kunne ikke engelsk og interiøret var forferdelig. Jeg reiste med dem med et åpent sinn for å prøve og gi dem en sjanse, men der strøk de glatt! Frister ikke til gjentagelse.
En annen ting, vær venner og kom dere ut i det fine sommerværet! Forumtroll er ikke noen sjarmerende tittel å ha... God sommer ![]()
![]() |
#55 |
Flyklapper
|
![]()
Det er et forsvinnende lite antall av disse som opererer til/fra Irland, så å begynne å ressonere slik er helt meningsløst. Det er fri konkurranse innen EU, så hvorfor kommer du drassende med slike argumenter? Tror du virkelig at Ryanair, easyJet, AirBerln, Norwegian, Wizz etc bare er døgnfluer??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Men Ryanair har ikke ansatte som reiser p passivt i tjeneste. Og også der går det en del årsverk i et normalt selskap. Både for de som sitter med billettkontor for de dom reiser passivt, og ikke minst for de som er ute å reiser uten å produsere noe.
![]() |
![]() |
#58 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nå har jeg lovet dyrt og hellig at jeg skal være saklig til moderatorene, så derfor vil jeg av naturlige årsaker ikke kommentere innlegget ovenfor med annet enn at sakligheten vel ikke er representert der.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spiegel: Tyske myndigheter kritiserer Ryanair | Superhai | Flyforum | 1 | 12-12-2012 21:36 |
Ekstrabladet kritiserer Sterling for gebyrer | DCHalvorsen | Flyforum | 1 | 16-01-2008 09:26 |
SAS Braathens kritiserer Avinor | X-BU | Flyforum | 23 | 16-11-2005 11:07 |
SAS kritiserer Delta's Europa ekspansion | PP | Flyforum | 11 | 16-11-2005 07:44 |
SAS-kaptein kritiserer sikkerhetsparanoiaen | TOS | Flyforum | 27 | 17-01-2005 07:52 |