![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Selvsagt fungerer det utmerket uten å validere hver gang, men det er langt i fra det som er hensikten og også i strid med det som står om kortet på http://www.ruter.no/Billetter-og-pri...ske-billetter/
![]() |
#24 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag! Av ulike grunner ble det hjemmekontor idag, men VPN fungerer så treigt at jeg snart gir opp å jobbe mot jobbserver. Ellers blir det klesvask parallelt med jobbingen, så produktiviteten er egentlig svært høy her idag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'onsdag fra FedEx
Begynte dagen litt for sent, gitt. Vel, en er nå på plass, og en får vel avgårde det som skal fås avgårde i dag også. Konstaterer også at det er onsdag, og at jeg bare skal jobbe en onsdag til, før det kommer en onsdag hvor jeg ikke skal jobbe, men sitte på i en flymaskin ![]() God onsdag, folkens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#27 |
Flyklapper
|
![]()
G-g'morgen fra et kaaaaldt Alpharetta ... Akkurat nå er det solskinn og -4°C Feels Like -11°C iflg weather.com - var dobbelt så kaldt da jeg sto opp. Og i morgen skal det bli sne, sier'em ... Da holder jeg meg innendørs - Rednecks On Ice er en risikosport som gjør seg best på TV ...
Men her sitter jeg lunt og godt på hjemmekontoret - varm kaffe i koppen og bikkja snorker søvndyssende bak meg .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Chicago. Her var det bikkjekaldt på morran men kun -4 nå rett og slett fordi det er snø i store mengder på vei. Så jeg hører på værmannen og stikker hjem klokka 15 dag.
Ellers ble det litt booking av jobbreiser i dag, men ellers lite å melde |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En riktig god onsdag ifra Maura. Dagen idag har vert iskald i arbeidet med å få ferdig miljøgata gjennom Maura. Og blir det enda kaldere ligger det ann til fridager med full lønn. Noen goder må vi i anleggsnæringa ha.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God kveld - det tok to timer (mot estimert 0:55) å komme seg hjem i dag takket være Ruter#, biltrafikken, veiarbeid og total mangel på kollektivfelt. Ja, reis kollektivt - miljøvennlig og forfriskende naturopplevelse når man må bytte tre ganger i kulda. Det var hvertfall deilig å stå på det varme badegulvet når jeg kom hjem.
Og det er ikke varmere i ettermiddag: ENRO 061750Z 00000KT 7000 NSC M40/M44 Q1012
![]() |
#32 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hyggelig at enkelte forummedlemmer er veldig stolt av at de kan tolke og deretter lime inn diverse værsnutter ingen skjønner noe særlig av.
![]() ![]() -44 holder ihvertfall lenge for meg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() ![]() Og da kommer kommentaren; det er -40 på Røros
![]() |
![]() |
#34 |
Flyklapper
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Last edited by grindstein; 06-01-2010 at 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 23 | 11-08-2010 23:13 |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 19 | 30-06-2010 22:09 |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 18 | 15-05-2008 18:53 |
Glad onsdag morgen... | EB | Flyforum | 6 | 08-12-2005 00:30 |
God Kald Glad Torsdags Morgen. | Twin Otter | Flyforum | 10 | 03-03-2005 10:39 |