![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen... Første møtet satrter klokken 07:00 - så det er ingen grunn til å bli værende hjemme. I formiddag går det en 737 over fjellet til Stavanger med meg som passasjer.
Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn fra Nydalen. Her har man jobbet litt i natt med backup, og nå skal man ha en rolig morgen, før baggasje hentes og snuten pekes mot Galemoen og innsjekk i sete 11E på en Airbus 340-300 GTI.
Fra og med i morgen er det bare svømmebasseng og en god bok som teller i noen uker ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ugh....fryktelig tidlig morgen. Snart på tide å sette kursen mot jobb. Vanlig arbiedsdag før planen er en treningstur i ettermiddag.....sommeren har ikke vært bra for formen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
G'onsdag fra OSL. Sitter her og venter pá å boarde flyet som skal ta meg til kontoret i dag. En liten dagstur til hovedkontoret. Deilig å kjøre opp i dag, det gikk på under 50 minutter. Frokosten ble inntatt i "0A" i Forden og nå er jeg klar for en episode MASH på iPaden og litt zzzzz på 848. Har rukket litt spotting også, bla Thai som kom med A340-500 i dag. Ha en strålende dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim! Her er det tåke i dag, men det stopper ikkje meg frå å komme til kontoret. Klar med nye oppgåver
![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen/dag fra avdeling østre Russland. Snart klar for å stå opp selv om kl. nærmer seg 17. Skal ha nattevakt et par netter ettersom det er klart for støp. Kan leve med det siden jeg får en fridag ut av det på den måten. Ellers er været her varmt og svært fuktig for tiden, noe myggen storkoser seg med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Lysaker, vått og utrivelig ute i dag. Med ønske om en tørrere dag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Østre Russland? Er det aluminium dere støper der?
God formiddag fra Mo i Rana. Her er det tett tåke på morgenkvisten. Vi satser på at den letter utover dagen. Den verste ferietida er over, noe som betyr at arbeidsrytmen blir litt roligere. De siste dagene har det faktisk vært tid til å sitte litt foran PC'en og ikke bare springe rundt som hodeløse høns ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Sandvika ,
Ser ikke mye til sommeren her nei. Et par møter til så settes kursen vestover med SK4039 i ettermiddag. Satser på bedre vær i sørvest og kanskje en tur til havs med båten i kveldingen for å se etter "fisken". Ha en bedre dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag
Begge barna levert i barnehagen. Ennå i innkjøring for knotten, men han vinket og gliste når jeg dro. Så jeg tror han er tilvendt og klar for barnehage livet. Nå blir det diverse indretjeneste før det blir tidlig kveld. Jobb kl 0515 i morgen. ugh. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ute på tur
|
![]()
Da er jeg i gullstuen på OSL og SAS sin lovede muesli er ingen sted å se. CK?
Da har man også spurt personalet her om de har, og fått grei beskjed at det har de ikke. Dette var ikke det andre fortalte meg. -A Last edited by Utflyttet; 11-08-2010 at 11:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Free Luigi
|
![]()
En liten flytur har man booket seg inn på i dag, ellers er det barnepass og lek som er planlagt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ahhh...sovemorgen! Nå venter egg og bacon til lunsj, så litt terrorhandling mot ugress og mose. Hurtigbåten til Aker Brygge har startet opp etter sommerferien, så nå lokker en tur dit for å putte noe mat og øl i ansiktet. Vi får se.
![]() Ha en fin dag.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra 36 grader i Mamaia utenfor Constanta, hvor jeg bor. Harrysted dette, men en god bok gjør susen i sola. Spinnville 50 kr for parasoll og solseng, men servitøren byr på Tuborg til 10 kr. Dagens første inntas nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
(Da får jeg poste riktig denne gangen). God ettermiddag fra Oslo. Dagen i dag vil bli brukt til å pakke litt, før jeg møter en kompis i byen. I kveld blir det middag med foreldre og besteforeldre. Flytting til Bergen: T-2!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Onsdag er det blitt på Sørlandet også!
I kveld skal det pakkes, for i morgen går turen med SuperSpeed over til DK hvor langhelgen skal tilbringes. Værmeldingene ser også lovende ut nå, så man kan da håpe på at dette skal bli bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen her fra Det Varme landet i vest ... som vanlig mellon 35 og 40 og ingen bedring i sikte .. Sawnee Power koser seg ... strøm-metrene i gata tikker så man omtrent kan høre ka-tsjing fra kassaapparatet oppe i Cumming, hvor de holder til ...
![]() Ellers så er har jeg vært den vanlige morgenturen på gymmen, og nå er jeg i gang med en tredagers arbeidsuke .. Og nå er det lunsjtid. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 20 | 28-04-2010 16:46 |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 13 | 03-03-2010 12:42 |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 37 | 31-12-2009 00:17 |
Glad onsdag morgen... | EB | Flyforum | 13 | 30-11-2005 18:01 |