![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Snart på kontoret - det vil si før 06:00 og så blir det noen timers kontorarbeid før kursen settes mot Radisson Blu Lillehammer Hotel. Håper på bedre vær enn det hovedstaden hadde i natt og vel fortsatt har...
Ha en flott onsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå FBU
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Litt sent ute i løyp, men det betyr at jeg ihvertfall slipper å gå til jobben i regn, da det har sluttet å regne. Nest siste dagen på jobben før ferien, så absolutt nok å henge fingrene i. Skal se om jeg også får presset inn en løpetur i kveld. Dessuten, blir det å pakke kofferten i dag, da torsdagskvelden har et fullbooket program og med fly 07:10 på fredag betyr det at det må pakkes idag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Majorstuen! Bare nettet som funker her. Nå har jeg varslet noen kunder at de ikke får leveranser til deadline i dag.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Siste dag på jobb i dag, så blir litt vemodig. Vel vel, snart sommerferie og det skal bli deilig. Ha en flott dag folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
I dag skal man beslutte diverse praktiske detaljer rundt mitt kommende bryllup som er under to måneder unna ![]() Ha en fin dag!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Så var en uke med sol, sommer, lange lunsjer og tre-retters middager over. Sto opp imorges til gråvær og regn. 3 dager til med ferie før matrosdressen venter. Blir en tur til Brandbu idag. Damen har navnedag, så jeg får ta med en flaske av hennes favoritthvitvin. Og,ja! Det var godt med egg og bacon til frokost. Italiensk frokost er ikke allverden.
Ha en fin dag.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Morn fra Praha. Utvidet sovemorgen etter gårsdagens konsertfest med green day, øl og nachspiel på HRC. Men men. Nå skal vi straks ut å få oss litt skikkelig frokost før jeg og reisefølge skal gå hver vår vei for dagen. Hun skal prøve å komme seg på SPA mens jeg skal prøve å komme meg ut til Prague Aviation Museum, Kbely.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag!
Her er man godt i gang med dagens arbeidsøkt. Prøver å bli fort ferdig ettersom jeg har en del arbeid å gjøre i min nye bolig ![]() Ha en fin dag!
![]() |
#11 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() Nei, ut og nyte et sjeldent værfenomen i Tromsø: sola! Hvor? Et fjell på Kvaløya, bestemmer oss i det vi kjører over brua tenker jeg... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God kveld fra Thailand!
Her har man slitt med magen i dag! Jeg popper Imodium som sukkertøy, og foreløpig hjelper det ikke! Kanskje jeg skulle prøve Jägermeister i stedet?? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G'moorgen fra det dype soer! Da var helgen over og det er tilbake i arbeidslivet! Heldigvis bare tre dagers arbeidsuke foer tredagershelgen, saa det blir myk overgang.
![]() Vaatt paa bakken ute - det indikerer at det enten har regnet eller at luftfuktigheten er ekstrem .. eller begge, noe som nok er naermest sannheten. Blir nok oppimot 35 i dag ogsaa, men iblandet regn og torden utover dagen .. Har vaert paa gymmen - naa venter frokosten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Da er man den stolte innehaver av et flunkende nytt førerkort klasse B!
![]() Har ikke tid til å være her, nå skal det kjøres! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag - litt blanding av ferie modus og hektisk innspurt her i dag. Har snart kommet gjennom dagen, før en kort alkoholfri bytur står på programmet.
Quote:
![]() ![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag fra gullstua på OSL. Bergen er overstått og snuten settes sørover til Cannes med en nattstopp på ZHR.
Ser forresten at CO39 er 7 timer sein idag, teknisk snag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Carbis Bay ved St Ives. Flott hotell, nydelig strand uten noe trengsel, men ulempen er at vannet er litt kaldt.... Det hindrer imidlertid ikke ungene! Cornwall har sålangt vært meget bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Chicago. Akkurat hjemkommet fra Minneapolis. Flott vær, ikke for varmt.
To dager igjen før man tar ferie og setter snuten mot Europa i 10 dager. Kalenderen for resten av juli ser ut som ett heidundranes stress, ikke mindre enn 28 flighter inkluert en ferie som kun har 5.. Ja ja, bonuspoeng blir det nok av.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Bergen
![]() Kort oppsummering: SK 246 (LN - RRN, 737 - 783) pushet ut før rute. 100 % belegg. I dag fikk vi ostebrix med egg & tomat, velsmakende som sådan. SK har begynt å benytte seg av pappbokser i stedet for de "tradisjonelle" plastikkboksene. Hyggelig personale ombord. Knyttnevetesten bestod selv på rad 19. Retur med SK 275 (LN - RCW, 737 - 683) pushet også ut før rute. 100 % belegg med sprengt maskin. Vanlig kaffe & te - servering over fjellet, jeg sov. Forferdelig trangt med disse nye setene på rad 20. Ønsker samtlige forumister en fortsatt fin kveld ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 20 | 28-04-2010 16:46 |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 13 | 03-03-2010 12:42 |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 37 | 31-12-2009 00:17 |
Glad onsdag morgen... | EB | Flyforum | 13 | 30-11-2005 18:01 |
Glad onsdag morgen... | EB | Flyforum | 11 | 23-11-2005 15:35 |