![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og en riktig god ettermiddag fra Mosjøen.
Snøen laver ned og vi har det passe godt og varmt inne på WIAS HQ. Siste arbeidsdag før helg, og helgekos i hjemmet! Det skal bakes sjokoladekake, hører rykter om vaffelrøre og vi skal til gode venner og spise! Livet er herlig ![]() E!
![]() |
#22 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
-4°C
Feels Like -9°C .. brrr .... Her er stor frokost overstaatt .. tolvaaringen er pumpet full av karbohydrater .. viktige proever i matte og science. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Ute på tur
|
![]()
Meh.
1234567890 -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus / Tananger,
Etter 3 meget travle uker i prosjektet(vi har kjøpt reklameplass igjen på baksiden av SASNorge Magasinet) går det mot en roligere uke. ABZ,OSL,PEK og BGO har blant annet vært på reiseplanen siste 3 uker og det har for mitt vedkommende vært mininal tid til andre ting enn jobb i denne perioden. I tillegg til en travel jobbsituasjon har det vært fine reiseopplevelser med SK som et avbrekk mellom slagene. SK og longhaul er på topp! Kameraet er fullt av motiver , dog er det en utfordring å finne tid for å laste opp noe av dette på forumet. Noe kommer etter hvert. Helgen skal brukes til å "avreagere" med opppussing av et par rom i huset og en skitur til fjells. Ha en fin dag alle og god helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Chicago. Sol fra skyfri himmel, noen få minus i dag. I kveld kommer det heavy med snø igjen, blir flott å kjøre nedover til Peoria i drittvær i morra tidlig.
Har en date med en skotsk ei på 18 om ca. 8 timer! God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og God Aften fra Hong Kong. Her har dagen gått med til et åtte-timers langt møte hvor jeg stod for det meste av pratinga... Da var det godt med en tur til Knudsford Terrace og litt mat og ikke minst
![]() ![]() Ellers har det vært 22 grader og overskyet her i dag. Har akkurat hentet fire skjorter som jeg har fått syd hos skredderen, og i morgen tidlig er det å sette seg i sete 03L på AY068 på vei hjemover ![]()
Flights ahead: Litt smårusk ![]() Last edited by VoiceCom; 20-02-2009 at 16:51. Reason: Link til Knudsford |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag - fått gjort unna både det ene og det andre i dag. Middagen er fortært, så da er det bare resten kvelden igjen før det er lørdag. Ha en fin kveld!
![]() |
#28 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Dette blir en "spennende" helg, 3 nattvakter på rappen som består i sove spise jobbe X 3. Noen ganger lurer jeg på når lotto smeller inn på konto med full pott!
![]() |
#29 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
ikke akkurat fredagsmorgen lenger...men nå sitter jeg og kjeder meg i loungen i Køben og venter på flyet til Bangkok. Koser meg med litt ost og vin...de har til og med dratt frem en av mine favoritter nå...Manchego ost fra Spania. Ser ut som det er ledige plasser på business til BKK og ikveld så da blir det kanskje en fin flytur allikevel
![]()
![]() |
#30 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og på andre siden av København spises fredagsfisken - vietnamesisk sjøtunge med hjemmelaget tomatsaus - med en billig student-vin til. Oppgaveskrivning fra klokken åtte i morgen tidlig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Og her står man over grytene med en Frydenlund Fatøl i hånden og forbredrer kveldens biff og pasta rett. Etterpå blir det ost, med hva jeg tror er en dertil egnet øl.....og kanskje det blir noe brunt i glasset etterpå?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Og her var en snart ferdig etter en forholdsvis innholdsrik dag.. Lærte bl.a. at posten har noe de kaller en "letegruppe". For meg høres det ut som noe som man bruker i Kosovo, Alpene eller i Sahara.. Det finnes en på postterminalen i Oslo og.. De fant hvertfall det jeg var ute etter, og min kunde ble fornøyd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Håper du ikke betalte de 3 lappene SAS skal ha for å fly deg t/r Trondheim
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Nå er det en Hine XO i glasset! Ikke dumt det heller! Er det rart jeg drikker? ![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |