![]() |
|
![]() |
#1 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var man straks klar for å ta fatt på sin siste morravakt denne uka
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Flyklapper
|
![]()
Og her i sør har vi atter besøk av Gufset fra Chicagosibirsk .. været er pent, men det trues med -6 iløpet av natten ...
Sitter her og leker med Photoshop Elements ... lett frustrerende .. hvorfor er alt det som er så lett i PSP så vanskelig i PSE? Vel vel .. finner vel ut av det ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra et hvitt Strömstad. Snart skal vi krysse fjorden i Color Lines stolthet MS Bohus. Ellers blir det jobb til langt på kveld og i hele morgen. Ha en bra fredag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her snør det fortsatt og VG hevder det er -4,5 grader. Snart settes kursen mot jobben. Ellers er det lite på programet ikveld og blir og rydde og slappe av hjemme. Var innom Fromagerie igår og kjøpte med meg endel ost så da er ihvertfall desserten i boks. Ha en fin kveld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim
![]() Masse snø fortsatt, men også i dag: plussgrader! ![]() Siste dag før helga. Skal bli herlig å sove lenge i morgon. Har vore lange dager denne veka, og masse hektisk opprydding i korrupt kode -men det er jo det som er utfordringa i kvardagen ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Asker. Planen var å jobbe fra hjemmekontoret (aka kjøkkenet) i dag, men nå den O Hellige kodebrikken som gir meg tilgang til VPN'en ligger i en dressjakkelomme i STO ser det ut til at det må bli en tur inn til "provinskontoret" på FBU så fort jeg har vekket Prinsessen og fått henne til barnehagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Psycospinning 0645 - og lett på tå........
Blir en tidlig dag - skal ned til Oslos lettere eksotiske områder å handle inn til Thaiweekend - i lys av at det er +31 i Hua Hin og T-43 til avreise I løpet av helgen blir det servert Paneng Nua, Tom Kah Gai, Yam Nua og annet snadder Jeg ønsker til lykke og lykke til |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Her er man godt i gang med siste arbeidsdag før ferien ![]() I kveld blir det online innsjekk på SK811 som tar meg til LHR i morgen. Online innsjekk driver ikke Air New Zealand med som skal ta meg med til HKG, så det blir nok en tur innom transfer-desken på LHR. Ha en fin fredag!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen. Nå er det virkelig livsfarlig i Oslos gater. Fare for snøras alle plasser... Tror jeg tar bussen hjem i dag. På menyen står vel en enkel pizza med Grotteost fra Hitra til dessert. Norges beste ost, ifølge kåringer. Fikk den flybåren fra Trondheim.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim nok engang.
Kjipt md plussgrader,jeg som hadde tenkt meg på ski...... ![]() FÅr heller konsentrere meg om å finne en god vin til ikveld. Ha en strålende dag alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God fredag fra ZRH. Sitter her og venter på flyet til AGP som går om en time. Dette skal for håpentligvis føre meg til sol og varme....
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Stavanger! Hjemme med sykt barn i dag, og det samme går for meg....
Blir hjemmekontor for meg, og kanskje en tur utendørs for å få luft? Vi får se, men for øyeblikket er det hjemmekontor for alle penga. ![]() Ha en frisk dag forumister ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det var kaldt i Stavanger idag og på småveiene i nabolaget mitt var det stort sett glatt-is....måtte ta det skikkelig med ro imorges. Men jeg antar at kuldegrader i Stavanger og København ikke får noen følger for mine flighter senere idag :-) God helg til alle sammen.
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra Krs.
Her ligger tåka og det er noe over null grader. Det er meldt røde grader fremover, så det spørs om ikke vi har sett det siste av snøen for i år. Idag er hjemme dag med bizflyer jr som fortsatt har feber. Deilig å kunne slappe av en dag hjemme. Dog med jobbtelefonen på og beredskap på pc. Men man skal jo ikke gjøre for mye heller! Sitter faktisk med en indre trang til ferske reker i dag. Det kan vel ikke være galt? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag! Snør det i Oslo? Ikke her på Grefsen ihvertfall. Men, samme det. Nå står prosjektjobbing på programmet før det blir et par fredagspils på Schrøder i ettermiddag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'fredag fra Maura.. SNart klar for siste arbeidsdag før helgen. La den bli kort
![]() Blir (forhåpentligvis) en flytur i løpet av helgen også. Ikke så spennende reisemål, men det skal tydeligvis ikke være lett å komme seg dit - jeg klarte det hvertfall ikke sist jeg prøvde. Vi får se om det kanskje kan dukke opp en liten tråd om det i et annet underforum.. Gudd friday, folkens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Browncoat
|
![]()
God morgen godt folk!
Her skjer det saker og ting. Våknet litt før kl 9 imorges. Mobilen ringte akkurat kl 9, angående mulig jobb. Mens jeg var på mobilen så kom det inn en sms som sa at det var kommet en pakke til meg, som kunne hentes på nærmeste postkontor. Pakken inneholdt dette: 1 stk Toshiba Satelite Pro A300D-152 Som jeg nå sitter å holder på med. Den skal OPPgraderes til XP Pro når recovery dvdene til Vista er ferdige. Ha en fin dag forumister! ![]()
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam Last edited by BSSW; 20-02-2009 at 12:07. Reason: Fjernet link |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Snart busstur ut til SE-REF som skal operere SK925 idag. Flytid ca. 8:40. Frontpassasje er ventet omternt ved ankomst, så det blir nok litt huskestue under approach.
Ha en fin helg!
![]() |
#20 |
Browncoat
|
![]()
Stilige spec på den ikke sant
![]() ![]() For interesserte så er det en Toshiba (eller ToSHITba som svogeren min kaller den) Satelite Pro A300D-152
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredagsmorgen | Hickok | Flyforum | 22 | 25-11-2011 20:27 |
God fredagsmorgen! | Ståle | Flyforum | 20 | 14-10-2011 17:25 |
God fredagsmorgen | Someone | Flyforum | 22 | 03-07-2010 10:49 |
God fredagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 17 | 07-12-2007 22:01 |
God fredagsmorgen | FBU 4EVER | Flyforum | 19 | 20-10-2007 10:50 |