![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra EVE. Sitter og venter på SAS sin morgenavgang til OSL, hvor LX skal ta meg videre til LCY via ZRH. En aldri så liten Englandshelg skal bli bra. Leeds-Barnsley på lørdag er vel eneste konkrete planen som finnes, så får en se hva en finner på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Her er det gjemmekontor. Er allerede benket foran TV-skjermen. Dagen byr på julebord og fredagspils med gamle kolleger fra perioden 14-2 år tilbake - og det blir visstnok nærmere 50 stykker til sammen. Så det blir nok en meget sen fredag. Have a nice day !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Då er det frukost, og etterpå er eg klar for siste arbeidsdag denne veka, og så er det helg! ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Etter en svært vellykket norsk Thanksgiving med famile i går og en liten italienerinne som sliter med jetlag - hun sovnet idet jeg stod opp - er det en stille morgenstund med god kaffe (El Pedegral fra Costa Rica) og New York Times - det blåser kraftig her oppe i tretoppene. Tror nok jeg smører med blått - Ruters Blå #19 (holder meg stort sett unna #18 da den går med de Italienske trikkene - liker det meste fra Italia - men de trikkene skrangler noe forferdelig) Dagen byr på dypdykking i 4 servere for SINTEF - arkitekturen begynner å komme på plass...ha en flott fredag
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Halv dag på jobb idag før kursen settes mot Beitostølen og et skiteknikkurs. Blir vel litt rakfisk til forrett i kveld også, men vi uansett er i de trakter. TFIF
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Da sortert ungene og gofler i seg frokost. Snart på tide å komme seg ut døra og levere minsten i barnehuagen før det blir å hive seg ut i bilkøen retning Forus.
Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Good Fredags morgen. Det er nå 2 år siden sist, så dagen har blitt valgt med ommhu, skal en tur med Sandefjord-Strømstad fergen i dag, så da blir det spennede om vi merker noe til orkanen i nordsjøen.
Ha en bølgende dag alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Morgen fra Kløfta.
Snart helg, som for min del går med til å rydde, sortere, kaste, slik at mitt jordiske gods blir redusert ned til et passe minimum. Slik at man så igjen enklere kan flytte på seg! Ellers går dagen med til bestilling av et par store prosjekter å planlegging av neste ukes reiseaktivitet.. Ha en fortreffelig fredag god folk!
![]() |
#9 |
Front section flyer
|
![]()
Go morgen fra Tallinn. Her regner det på tredje dagen. Håper på lettere vær så man får sett litt av gamlebyen og knipsa litt i dag.
Ha en flott fredag ![]()
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
No livnar det i lundar! Endelig!
Kjenner formen er stigende nå, og regner med at det verste nå er over. Skal bare passe på å ta det litt rolig de neste dagene så man ikke får et tilbakefall. For å være helt sikker, skal jeg gå å legge meg et par timer til nu! Ha en feiende flott fredag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo. Tok meg en velfortjent fridag i dag
![]() Dagen skal brukes til rundtur i diverse butikker for noen småkjøp som har vært utsatt en liten stund. Ellers får man ta dagen som den kommer ![]() Ha en fin fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Radisson Bodø. Litt selsom opplevelse igår kveld da jeg skulle ta en flaske øl fra minibaren. En tidligere gjest hadde åpnet flasken pent, drukket ølen, tisset i flasken og satt korken pent på.
Classy!!! Spent på om de tror meg i resepsjonen eller om jeg må betale for den. he he. Ellers blir det å hive seg bort til flyplassen og komme seg avgårde før stormen Berit kommer. Ha en fin-fin dag.
![]() |
#13 | |
Onkel reisende kekker
|
![]() Quote:
Hva er det med folk egentlig.. Spent på å høre hva de sier i resepsjonen!!
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Snart helg og godt er det! Snart Flyprat julebord også, og håper at flere som har meldt seg på bekrefter og betaler ![]() Forøvrig blir det spennende å se hva "kjøtt" på menyen betyr i praksis. Skal på samme stedet for å spise med jobben senere i desember og kjøttalternativet da er elg... kan jo bli trøbbel på hjemmebane for Fnate hvis det serveres slektninger av Helge den 1.desember ![]() Ha en fin dag og helg alle sammen!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra BGO. Her venter man på 13.35 avgangen til FRA for en helg der. 06.30 avgangen ble innstilt i morges grunnet teknisk og min mor, stefar og 2 brødre som skulle vært i Manchester nå er ikke fremme før kl 21 i kveld grunnet rerouting via CPH og LHR. Kjekt for min lillebror på 12 som skal ut å fly for første gang.
Ha en flott dag videre. PS: nå kommer jeg til å sjekke nøye i minibaren når vi ankommer hotellet i Frankfurt
Okt: 11/10 SK BGO-OSL: 14/10 SK OSL-BGO Okt: 28/10 BT BGO-RIX: 30/10 BT RIX-BGO Nov: 2/11 SK BGO-AES: 3/11 DY AES-BGO Nov: 22/11 W6 BGO-GDN: 24/11 W6 GDN-BGO Nov: 25/11 LH BGO-FRA: 27/11 LH FRA-BGO Des: 12/12 SK BGO-ARN: 14/12 JZ ARN-BGO Jan: 07/1 SK BGO-SSH: 14/1 SK SSH-BGO |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Free Luigi
|
![]()
Heia heia immunforsvaret til Bizflyer!
Her nyter jeg frihet og ro fra eksamensstress, men den mårrakvalmen håper jeg gir seg snart.... Er jo ikke mulig å lure inn et tørt knekkebrød uten at det føles som om jeg har sleika på noe skikkelig ekkelt. (Og for ordens skyld: nei, ingen Polaris juniorer er planlagt å settes til verden på minst 8-10 år ![]() Klassisk sprint-greier på tv'n, er godt med skisportsesong igjen! Planlegger hva jeg skal gjøre i byen i morgen, bl.a kjøpe den sløve far min adventslys så ikke forbipasserende tror det bor muslimer her ![]() Ha en mindre kvalm, men allikevel like fin dag som jeg har ![]()
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag fra Sørlandet.
Her er det makroøkonomi-pugging for alle penga. Det skal bli godt å bli ferdig sier jeg bare ![]() Sitter også å vurderer å ta en tur til Oslo for å bli med på julebordet i regi av Flyprat. Problemet er at det er midt i eksamenslesingen. Har til lørdag kl 18 å bestemme meg så får tenke ut en plan til da ![]() Ha en fortsatt fin dag forumister!
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Créme Brûlée skal IKKE smake fisk, men det gjorde den faktisk i Sarpsborg i går. Fytti helvete for en smak. Ellers gikk gårdsdagen med til et hyggelig besøk hos konkurrenten RYG. Hyggelige folk som jobbet der, fikk nesten litt FBU følelse.
![]() Information at RYG Airport I kveld blir det full avslapping med La Familia, fruen skal diske opp med noe snadder men først må man på den evinnelige handleturen til diverse asia-sjapper.Ha en flott dag.
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Til T.A.K: Det er litt av faren med gode gamle korker. Har hatt mystiske opplevelser med blank Cola etc før, så alarmbjellene er på plass. Men jeg må si at denne tok kaka. Til TG923: Elefanten kan forøvrig ikke dømmes for skurkestreker denne gangen da han ikke var med. Han var hos Bestemor og spiste kake.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredagsmorgen! | Ståle | Flyforum | 20 | 14-10-2011 17:25 |
God fredagsmorgen | Someone | Flyforum | 22 | 03-07-2010 10:49 |
God Fredagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 34 | 20-02-2009 21:20 |
God fredagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 17 | 07-12-2007 22:01 |
God fredagsmorgen | FBU 4EVER | Flyforum | 19 | 20-10-2007 10:50 |