![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tidlig opp og stå her i huset! Litt kaffe, så pakking av bagen. Første arbeidsdag på over 9 uker begynner tøft, ja!
Pent vær og vestavind på Nærsnes. Synes faktisk at det er føhnvind der ute. Temmelig mildt er det. Ha en fin dag. Og helg!
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Noen staar opp og noen legger seg ....
Her i Alpharetta gaar vi fortsatt og haaper paa nedboer. Fikk noen draaper i formiddag, men meterolygen fastholder optimistisk at det er drittvaer paa gang. Vi faar se ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]()
En av avd. vest sine utsendte ønsker god morgen fra ett mørklagt SoCal. Ikke helt kvelden her ennå, men TV2 web-tv er fyret opp på laptopen.
God tur Kaptein Stein! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Osaka, hvor det allerede er langt på dag. Snart ferdig for i dag og da blir det en tur ut i regnværet for å se om det finnes noen duppeditter som frister på et av byens største elektrovarehus. Ha en finfin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad morgen - kun 2 røde på Vettre i morgentimene, den føhnvinden tror jeg stoppet på Nærsnes...
EB melder forøvrig om 35 grader i DXB... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God fredags morgen fra Oslo nord, klokken er nå passert kl 8 og ser ut av vinduene på kontoret det lysner med blå himmel og gradestokke viste 1 varmegrad.
Ha en fortryllende dag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Good morning fra FBU, kjølig, klart og jeg e ingen morgen fugl..
Gleder meg til jobbdagen er ferdig kl 1400, da er det heeelg ![]()
![]() |
#8 |
at your service!
|
![]()
OG klokka 1400 startar arbeidshelga for andre.... SKal ha jobbehelg, men i morgon tek eg fri - skal til Oslo for å kjøpe meg bil!!
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon!
Startade tidigt i Uppsala bara för att råka ut för en trafikolycka och två inställda tåg, något som var nog för att jag övervägde att åka hem. Inne i city föll det lite snö men blev borta innan den träffade marken. Dagen skall tillägnas sortering av papper och möte med en kund. Ha en fin avslutning på arbetsveckan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God "morgen" ja, lunsjen er fortært, T minus 3,5 time til helg!
![]() ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredag fra Lilletorget. Snart klart for bedriftens høstquiz på Queens Pub over gata her. Håper på masse spørsmål fra luftfarten denne gang
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn!
Seint oppe takket være en økt jobbing i natt som ikke var anmeldt. I dag er det mer rydding av større og mindre ting på timeplanen. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
I dag går jeg litt tidligere fra jobb for å reise hjem til mor. 130.- med buss til KSD er ikke ille.
Ellers var jeg på KL/AF-fest i går. Der hadde de leid inn en komiker som latet som han var en eller annen Vice President fra Paris, og klarte å lure mange. Artig. Dere får ha en nydelig helg alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Go'ættemiddag. Denne fredagen har gått med til møter. Nå skal det skrives noen kjappe referater før det er slutt for i dag. Ha en god helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra vest....aarets foerste storm medfoerte som vanlig at stroemmen gikk, jeg fatter ikke at men ennaa ikke har laert at det loenner seg i det lange loep aa grave ned stroemklablene....saa stroemmen var borte naar jeg kom hjem i gaar og kom igjen klokken 03:30....og da ble det lyst gitt....nok til aa vekke meg...
![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Reiser til CPH nu i kveld skal hente ett fly i Roskilde. Tar og mellom lander i Stauning i morgen og tar en titt på Flymuseet der. Blir dårlig vær på vestlandet så siger opp på søndagen muligens bedre da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag
Da er jeg endelig hjemme etter 1 uke på Ahus med en rimelig alvorlig lungebetennelse. Rimelig utslitt og med ytterligere 2 ukers sykemelding i lomma er det godt å være hjemme hos familien igjen. Merker at abstinensene etter internett og forum har vært kraftige ![]() Ønsker alle en trivelig helg. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Men er det ikke internett på sykehus? Eller var du bare sengeliggende/utslått og ikke i stand til å fokusere? Hørte bare Fabian Stang si at hans mor lå på sykehus og så på nyhetene på sin egen skjerm, og at det til og med var internett på skjermene!! Om jeg blir syk skal Fritt Sykehusvalg benyttes til nærmeste sykehus med fasilitetene i orden, he he
![]() |
![]() |
#20 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Vel, om litt over 300 dager åpner nye ahus og da får hver pasient egen skjerm med tv, internett etc som man kan bruke.
Nå så hadde jeg medbrakt dvd spiller, radio og tv på rommet. TV'n var kun i sorthvitt så det var begrenset hvor mye jeg gadd å se på den. Det finnes sikkert noen internett terminaler rundt omkring, men jeg hadde nok ikke energi til å finne dem. Og noe wlan var det ikke snakk om etter hva jeg kunne finne ut. S |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredagsmorgen | Hickok | Flyforum | 22 | 25-11-2011 20:27 |
God fredagsmorgen! | Ståle | Flyforum | 20 | 14-10-2011 17:25 |
God fredagsmorgen | Someone | Flyforum | 22 | 03-07-2010 10:49 |
God Fredagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 34 | 20-02-2009 21:20 |