![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her var det mye bra informasjon, gustavf det er synd at du ikke kommer hit i Januar, vi har mye aa vise deg her (det hadde blitt lite fly - men derimot mye godt oel aa teste..)
Selv vil jeg dele opp Mikrobryggeriene vaare slik: - De smaa (Som er mindre enn Noegne Oee) brygger stort sett kun til egen BrewPub og noen tapper litt paa flasker/growler for salg i egne lokaler og muligens til noen omkringliggende byer (gjerne distrubert med privat bil)....eksempler i Washington: - La Connor - i byen av samme navn - utmerket - Front Street - Friday Harbor (San Juan oeyene les Kenmore Air - DHC Bever) - Boundry Bay - Bellingham - Gammel Brannstasjon ominnredet til Pub - Skagit - Mt.Vernon - Hood Canal - Poulsbo Nest steg er de som baade brygger og tapper for salg innen samme stat: - Eleysian - Seattle - Pacific Brewery - Pacific City - Oregon Coast (Spesiellt India Pelican Ale !!!) - McMinnemans - Edgefiled i troutdale maa bare oppleves...jeg lover aa lage en oel Rapport herifra Saa er de som gustavf referer til: De som har skaffet seg et Distrubusjons nett: - Stone (Arrogant Bastard med mere) langt paa vei min favoritt bryggeri - Full Sail - Mitt foerste moete med Mikrobryggeri i 1989 naar disse ennaa var et skikkelig Mikrobryggeri i Hood River - hvor vi endte opp etter en lang dag med brettseiling - Alaska - Dette er det det gode fra Alaska....la JoeW faa beholde Sarah !! det er langt flere,...men dette er litt om de forskjellig stoerrelsene vi har... Det som er typisk for disse er at de har omtrent 0 Markedsfoering...penege gaar til aa brygge....kun Web Sider brukes (ja det finnes unntak...) Dogfish nevnes....og det er utmerket saerlig liker jeg Dogfish 90 Minutes IPA (De har en 60 Minutes ogsaa)
![]() |
#2 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
Quote:
Last edited by gustavf; 07-11-2008 at 17:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Kunne ikke dy meg i dr*** været i dag... En iskald Singha må bøte med livet og gi varme minner:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Sarah Palin USD 150.000 and counting
Alaskan Amber USD 1.99 ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Discus, du nevner Sam Adams, får man den i Norge ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Ja, Vinmonopolet har Boston Lager.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Tusen takk
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Allerede torsdag morgen | EB | Flyforum | 20 | 20-05-2010 20:10 |
Årets første øltips: God tur til USA | gustavf | Flyforum | 5 | 02-01-2009 18:06 |
Sent øltips: Norsk øl denne helga | gustavf | Flyforum | 68 | 18-12-2008 21:59 |
Ukas øltips: Juleøl | gustavf | Flyforum | 2 | 12-12-2008 07:02 |
Uken øltips | Someone | Flyforum | 6 | 06-12-2008 10:35 |