![]() |
|
|
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Aug 2008
Posts: 890
|
![]()
Samme som enkelte av BAe flyene til WDL som har gått for SAS på Q400 ruter. Leselamper som er festet med sportstape, nedslitte seter, og i det hele tatt en standard som ikke hører hjemme som en del av SAS.
Vil annbefale mittgang om man flyr 3+3 konfig av BAe146/Avro, for et normalt høyt menneske har problemer med vindussetene ettersom veggen lener seg mye innover og kommer i veien for skulderen. Synes 3+3 er en dårlig konfig, som gir et ellers bra fly dårlig rykte. 3+2 er jo veldig behagelig i disse flyene. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Atlantic Airways sin A319 med Problemer? | LN-KRF | Flyforum | 8 | 21-12-2012 14:54 |
Atlantic Airways mottak av sin første A319 på Vagar Airport | Trdfly | Bilder & foto | 10 | 03-04-2012 21:39 |
VDB - Atlantic Airways BAe 146/RJ85/100 - 14/18.Mars | Trdfly | Spotteralerts | 0 | 13-03-2012 10:46 |
DY exit row= ekstra benplass? | Stian | Reiseforum | 2 | 26-07-2010 21:41 |
British Airways Exit Row seter | LarsErik | Flyforum | 2 | 21-10-2007 12:32 |