![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]()
Hvilke rader er det man bør unngå om man skal ha med litt håndbaggasje som skal stues opp i overhead lockers...? Jeg er spesielt interessert i Transwede sine maskiner, men det er vel stort sett likt over hele linja? Ifølge setevalgsmulighetene wideroe.no kom opp med (om man skal stole på det) så ser det ut til at det blir 3+2 konfig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,970
|
![]()
En tommelfinger regel så vil jeg si unngå den midterste tredjedelen + en rad i forkant. Da er du ihvertfall på den sikre siden
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Atlantic Airways sin A319 med Problemer? | LN-KRF | Flyforum | 8 | 21-12-2012 14:54 |
Atlantic Airways mottak av sin første A319 på Vagar Airport | Trdfly | Bilder & foto | 10 | 03-04-2012 21:39 |
VDB - Atlantic Airways BAe 146/RJ85/100 - 14/18.Mars | Trdfly | Spotteralerts | 0 | 13-03-2012 10:46 |
DY exit row= ekstra benplass? | Stian | Reiseforum | 2 | 26-07-2010 21:41 |
British Airways Exit Row seter | LarsErik | Flyforum | 2 | 21-10-2007 12:32 |