![]() |
|
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2015
Posts: 412
|
![]() Quote:
Da glemmer man at det er en grunn folk flyr til AMS fra disse byene i dag og at AMS har utkonkurrert CPH -- på vestlandet f.eks. er det verft/fisk -- forbindelser til f.eks. Brasil som CPH ikke kan tilby -- eller havner rundt om kring i verden som trenger et større nettverk. Ellers er det jo reiser til installasjoner i Afrika/Asia, all slags steder som trenger et virkelig nettverk -- og der det vel finnes bare noen få hubs i Europa som kan tilby det. CPH som det er i dag har ikke godt nok nettverk for å måle seg, men et forsterket CPH muligens... Om KL reorienterer (nord-)østlig trafikk til SAS/CPH kan det gi nok trafikk til et ordentlig interkontinentalt nettverk. Om det blir tilfelle vil det jo være en stor fordel for skandinaviske reisende vs idag -- og vil avlaste AMS. Last edited by zeffen; 03-10-2023 at 22:31. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
CMA CGM med eierandel og samarbeid med Air France-KLM | Someone | Flyforum | 1 | 17-01-2024 08:49 |
Air France-KLM og IndiGo med codeshare | Someone | Flyforum | 0 | 24-12-2021 07:36 |
Etihad, Air Berlin, og Air France/KLM med samarbeid | Someone | Flyforum | 3 | 22-10-2012 22:52 |
Air France-KLM-SAS? | Boeing_fan | Flyforum | 30 | 05-11-2010 15:38 |
Air France KLM med felles ledelse | Blubird | Flyforum | 1 | 04-07-2006 08:15 |