![]() |
|
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra First Hotel Victoria på Hamar.
Interresant opplevelse ved innsjekk: De hadde byttet bookingsystem i tiden mellom jeg booket og i går, og min booking hadde tydeligvis «falt ut». Null problem, da de hadde ledige rom. Men jeg fikk mine Trumfpoeng via ViaTrumf en gang i fjor. Så om jeg også hadde glemt å reise hit, hadde jeg aldri skyldt de noen penger. Litt surr med transporten opp når NSB «snur» toget, men ikke sier fra til Bane Nor sånn at skjermene på stasjonen som sier hvilken vogn som er hvor overhodet ikke stemmer. Også glad jeg ikke skulle lenger enn til Hamar, siden de var begrenset til 60 km/t hele vegen fra Eidsvoll til Dombås pga. solslyng. Spent på hvordan det gikk med de som skulle connecte til nattoget til Bodø. Også håper jeg VIRKELIG at han asiateren som først hadde begynt å laste bagasjen sin på feil tog (alt var forsinket, så det hadde stått et annet tog der når «vårt» tog egentlig skulle vært der) før toget lukket dørene og dro av gårde uten vedkommende blir gjenforent med bagasjen sin. Han hadde billett til Trondheim, men nesten all bagasjen hans havnet på Eidsvoll. Straks ned å fange litt frokost før man kulern noen timer, før man trer på seg dressen og kommer seg til bryllupslokalet. Ha en god en, og hurra for EB ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag! | EB | Flyforum | 11 | 02-02-2019 14:26 |
Glad lørdag:-) | EB | Flyforum | 12 | 27-10-2018 20:38 |
Glad lørdag;-) | EB | Flyforum | 18 | 11-02-2018 01:43 |
Glad lørdag... | EB | Flyforum | 11 | 11-06-2006 01:03 |
Glad lørdag... | EB | Flyforum | 3 | 17-12-2005 12:20 |