![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra Snillfjord.
![]() Her har alle 3 krøpet seg opp av sengene også, og dagen er sånn smått i gang på disse kanter. Trøndelag er blitt 1 rike ila natten, uten at det bør bety for store omveltninger for den menige mann i gata. Fyrverkeriet gikk opp i været med et smell, og man fikk sendt opp ca 200 skudd her. Nåvel, 1 nyttårsdag betyr tradisjonelt sett frokost, rydding av kjøkken og litt TV-kos. Utover det får man se hva man tryller frem. 1 arbeidsdag i morgen før nye 5 dager fri, så blir en soft start på det nye året. Hva 2018 bringer er ikke godt å si egentlig, men får man seg noen flyturer er man nok rimelig fornøyd. Er visstnok et ønske om å gjenta Oslo-turen utpå våren også...#stakkarsvisakortet.... Ha en fortreffelig en, og et riktig godt nyttår! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Ellers er det både klokkefabrikker og klokkemuseer å besøke i Sveits.
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Godt nyttår fra Prærien.
Årets første nyttårsnøtt til forumet: Hva skal jeg ønske meg i 40-års gave fra kona? Patek Phillipe er for dyrt. Alt relatert til fotballturer er uinterresant... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Godt Nyttår til dere alle!
Her starter året med den klassiske fyllesyken. Regner med den blir hengende i kroppen resten av dagen. Enda godt jeg ikke har noen planer annet enn å få hentet bilen der jeg satt den fra meg i går kveld. Kjenner at jeg har liten lyst til å gå på jobb i morgen. Det nye året burde starte med en ukes ferie..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Jeg gleder meg så veldig til hverdag imorgen. Brødskiver, vann og T-bane. Magen er rett og slett lei av champagne, andeconfit, øl, Vin og djevelkrabbetaco. Nok er nok ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Oslo | Someone | Flyforum | 5 | 01-07-2019 12:41 |
God mandag fra Oslo | Someone | Flyforum | 14 | 05-06-2017 21:30 |
God Mandag 2. Januar | storg | Flyforum | 15 | 02-01-2017 23:07 |
God mandag fra Sola! | sirpjalle | Flyforum | 6 | 16-02-2015 11:47 |
God mandag fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 9 | 30-06-2014 12:36 |