![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godfolk!
Ny uke, nye mogleheitar! 5 grader på vei til jobb og mistenkelig rolig på veien. Men det er jo vinterferie! Kan bli en spennende dag i dag, der unge lovende Sirpjalle skal gjøre ting han ikke kan.... Ha en fin en forumister! ![]()
Mine bilder på Airliners Last edited by sirpjalle; 16-02-2015 at 07:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Prærien. Litt sliten etter helgens londontur, men har såpass mye og gjøre at det får man bare glemme. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord!
![]() Ny uke og nye sprell! Her er det klar himmel, på nullpunktet og litt vind, i grunn en helt OK senvinterdag her. I dag starter første del av prosjektet ''ryddig hus'' og panting av et trailerlass med tomflasker står på planen. Har advart tidligere kolleger om at de kan få en travel morgen på Rema 1000. ![]() ![]() Ønsker alle forumister og #avgeeks en fortryllende mandag!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra nord i hovedstaden - her er det rorlige vindforhold - minus 1,5 - 2 grader og grått.
Dagen går til budsjettarbeidet og noe ansatte logistikk grunnet at vinterferien er denne uken i Oslo og Akershus og neste uke for de som bor i Oppland fylke. Inge flytur denne uken eller. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Star Alliance only.
|
![]()
Denne morgenen er alt annet enn god.
SAS Go ble redusert med en rad - nå har vi (Diamant- og gullmedlem) ikke fritt midtsete. Det systemet der kan ta seg en bolle. Eneste ledige midtseter er de på bildet + rad 23 og 24. Så fint at alle de langt bak uten status får ledig midtsete ![]() ![]() ![]() ![]() Håper jeg lysner til etter hvert. God dag til alle dere andre! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra tiggerstaden. Hadde en behagelig tur med United over dammen i natt. Som vanlig sørget personalet for at jeg fikk ledig midtsete. Det er jo ikke så mange i deres kategori 1 som sitter baki bussen.
Ha en god en uansett kategori.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 16-02-2015 at 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Eftermiddag fra Stavanger!
Blå himmel og sol! faktisk så mye sol at jeg vurderer å gå hjem! Slik er det nuh i oljehovedstaden. Heldigvis rolig uke på jobb, vinterferien har slått inn for fullt og eneste flyaktivitet denne uken er til Bæææærgen. Ha en fantastisk dag og uke til alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 20-06-2017 01:11 |
God mandag fra Oslo | Someone | Flyforum | 14 | 05-06-2017 21:30 |
God mandag fra Sola! | sirpjalle | Flyforum | 16 | 09-03-2015 21:21 |
God mandag fra Sola! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 15-12-2014 18:07 |