![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Her har man problemer med å sovne, så da ønsker man alle sammen en god morgen på denne første mandag i 2017.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hei fra Ullevål!
Småkvalm etter overspising av pinnekjøttrester fra Nyttårsaften. Skal være forsiktig med sånt når akevitt ikke er aktuelt. Ha en snasen start på uken ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Ruters røde med billettkontroll som vanlig 05.15. Til bgo nå.
Så vondt i halsen at en nesten skulle ønske en bodde i et mindre utviklet land hvor en kan få antibiotika mot slikt. Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad mandag:-) Klar for å starte opp arbeidsåret 2017. Begynner med en innsats på bryggekontoret. Håper du også får en bra start på året, uken og dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Her er det planleggingsdag, så har booket time hos Politiet så arvingen kan få nytt pass. Dessuten har "vi" flere små prosjekter og ting vi må reparere. Modern har også bursdag, så da blir det ut å spise. Men først må jeg finne ut av hvor Apple-TV kontrollen har blitt av, jeg hadde jo jævelen her i går så et eller annet sted er den....
Ha en fin dag Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Hamburg hvor man har sovet veldig godt. Da er det etterhvert tid for hjemreise med SAS via ARN. Først en CRJ også en 737 på første rad. Deilig med en fridag i morgen også, såfremt ikke en kollega skulle finne på å bli syk.
Ha en fin en alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm..jetlag - 11 timer fra HNL er killing
På toppen av alt sent inn med SK natt til lørdag 0130 . Kompliment til SK , de greide å hente oss fra LHR som gikk på lavgir, revers grunnet freezing rain. Tåke de luxe da UA 772 landet.. Så først bakken da hjulene traff bakken. Straight inn, så ingen delay. Da SK landet var det kun kjeltringtaxier der med blooodige priser. Og SK var siste fly. Var forberedt, ringe Nedre Romerike Taxi som ga korrekt pris til Lillestrøm. Måtte vente kun 20 min før de kom. Trynet på B-gjengen var ikke akkurat blid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Lillestrøm. Her er det hverdag igjen etter ferien. Og legg merke til at jeg skriver i entall. I morgen er det nemlig avgårde på jobbtur til Vegas. På den andre siden er det jo kanskje reise som er hverdag for meg. Hm... Uansett svært lite jobbreiser booket de neste par mnd. Så det blir bra. Ha en fin en
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morn fra Snillfjord.
![]() Her er det blitt vinterland de siste dagene, og landskapet dekkes av et hvitt teppe. Åpner årets første hverdag på en positiv måte ved å være ute av krybben før 09.00, ikke ille start på året etter noen late dager. Jule-og nyttårsfeiringen er vel overstått uten komplikasjoner og nå kaller hverdagen igjen. Flyspotter-året 2017 erklæres åpnet i det QR714 IAH-DOH nettopp passerte. Dagens plan: En svær frokost, litt familieråd og deretter skal kursen plottes for et nabolag ved OLA hvor lillesøster skal hentes for hjembringing etter endt nyttårsfeiring hos sin far. Ha en fortreffelig en, nå er året i gang og alt kan bare blir bedre! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Titt tei og Godt Nytt År fra Stavanger.
Uka startet hos legen for sjekk av en fot som for ett lite år siden ikke likte at jeg trødde ned 20cm når jeg trodde jeg gikk ut i samme plan. Det sa pang, og det sitter ennå i. Om få strakser blir det årets første morgen møte før en skal på røntgen etter lunsj. Etter det tar vi kveld. En må jo starte året forsiktig. Resten av uka blir på kontoret. Så starter racet til Lillestrøm og Oslo neste uke. Ha et suuupert 2017 da ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Omtrent sånn var det å stå opp i morges. Nuff said.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra charterturisten på båten til La Gomera. Velorganisert som spanjolene er ble jeg siden jeg er skandinav plassert i en jeep med nederlandsk guide, det er jo omtrent samme språk. Her er det bare å skjerpe seg for å forstå hva som sies.
Ha en god en alle som skal trene språkøret idag.
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G'formiddag. Fylte truck'en med søppel og kom helt til dynga før jeg fant ut at det er stengt indag. 'Helligdag' siden nyttår falt på en søndag. Får prøve igjen i morgen.
Nå er det Sunderland-Liverpool. Så må jeg hente no klær på renseriet. Busy busy ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
![]() Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Noe må man fordrive tiden med. Innimellom drar jeg til slakteren og kjøper biffer også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag 1 januar fra Amagasaki! | Concorde98 | Flyforum | 24 | 01-01-2018 16:53 |
God mandag | Someone | Flyforum | 14 | 03-11-2014 22:06 |
God søndag 15.januar | LN-FHU | Flyforum | 8 | 15-01-2012 15:30 |
God mandag! | Dag Viking | Flyforum | 9 | 13-03-2006 16:46 |
God Mandag!! | LN-MOW | Flyforum | 4 | 20-12-2004 21:33 |