![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Jeg har akkurat handlet inn matvarer etc. for helgen og dette var min opplevelse (sammenlign gjerne med COOP Mega paa Kolbotn ![]() Samme med kantinen paa jobben, jeg faar dagens meny inn paa App'en om morgenen, velger hva jeg vil ha, klokkeslett (kan endres) naar jeg scanner ID kortet er maten klar paa brettet - dette er ennaa I Beta Test saa det er litt mye Broccoli ennaa ![]()
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Litt offtopic men jeg betalte faktisk husleia mi med sjekker da jeg utvekslet til Hawaii i 2011. Fattern kasta vel sitt norske sjekkhefte på begynnelsen av årtusenskiftet fordi han ikke brukte det. I 2011 måtte jeg bruke det altså på å betale husleie i USA. Ellers irriterer jeg meg grenseløst over at de må bruke magnetstripa til alt på kortet. Jeg vet at amerikanske bank og kredittkort har begynt å få chiper nå, men noen burde bare røske opp i hele systemet. Vet ikke om det skjer før noen av de store bankene gjør det. Jeg har også måttet bruke flere forskjellige kort i feks billettautomaten til MARTA i Atlanta hvor den ikke aksepterte mitt norske bankkort til å begynne med så måtte bruke et annet kort da. Selvfølgelig for å få den berømte stripa til å fungere... Men ja USA er et paradoksalt land på mange måter. Man har alt fra Silicon Valley til fullstendig borti natta alt right bevegelser (les en del Trumpfans) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Skjerpet sikkerhetskontroll på flighter til USA (Juli 2014) | Hpkris | Reiseforum | 12 | 17-07-2014 15:39 |
Sikkerhet?! Det er i USA det skjer... | Discus | Flyforum | 9 | 21-08-2008 09:17 |
USA med SK, DL, NW og KL - 12 flighter totalt | raskefot | TripReports | 3 | 23-06-2008 16:57 |
De nye USA- flygningene fra CPH til USA | litt-amatør | Flyforum | 21 | 24-05-2006 10:50 |
AY starter flighter til Kuresaare til sommeren | The Ticketor | Flyforum | 0 | 24-11-2004 09:27 |