![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da har man ankommet Yerevan og søvn står på programmet nå som klokka snart bikker 04 lokal tid. Aeroflot fungerer det - men de har kutta ned på matserveringa. Nå er et bare en brødblings som gjelder på økonomi på kortdistanse. Synd - for Aeroflot var et av få selskap som beholdt et brett selv på kortdistanse økonomi til det siste. Merkelig nok så trodde mobilen min at jeg var i Tyrkia da jeg tok den av flightmodus etter landing. Det tar seg ikke godt ut i Armenia mildt sagt. Jaja - minibaren er nå gratis sa resepjonen her på Doubletree.
Ha en bedre dag uten at mobiltelefonen blir forvirra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En strålende morgen ønskes fra SK236! Da priboarding ble ropt opp var det mot normalt ingen andre enn jeg som reagerte, så jeg ble oppriktig bekymret for at jeg har havnet på feil fly. En forhenværende professor og politisk kommentator sitter og brumler på raden bak meg. Tror ikke han synes noe særlig om 6-flyet han heller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Ruters grønne. Endelig freddan igjen.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Ingen reiseaktivitet denne uken og heller ikke neste ser det ut til. Og det er helt OK. Ellers byr dagen på et eksternt møte på Skøyen og i kveld er det høstfest på jobben. Ellers går tankene til Thailand hvor den folkekjære kongen nå har gått bort etter lang tida sykdom. Er godt fornøyd med at jeg kom meg ut fra Bangkok noen dager før dette inntraff. Men så langt tyder ingen ting på uroligheter og ev unntakstilstand. Det ser ut til at juntaen har kontroll enn så lenge. God fredag ønskes
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God tidlig morgen fra Alcudia de Mallorca klokken nærmer seg 07:00 lokal tid og snart avreise til den Svenska Skolen i Palma med 2 barnebarn.
Ha en flott fredag videre og på tide av tog streiken avsluttes, så kaoset gir seg ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra havet. Deilig å være på plass så en ikke blir like mye forstyrret av alle andre samt at 1 min reisevei til jobb er praktisk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Endelig helg
![]() God morgen fra Sola. Frisk og opplagt for her har en vert i en time nå. I dag har en striglet seg opp, for her skal det markeres et jubilee for en av kolegaene. Da vanker det både god mat og kake. Ha en strålende flott dag ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Våkna for 15 min siden. Føles ut som jeg har gått skikkelig på fylla. Men tror aircondition dehydrerer... godt jeg slipper gå noe steder for drikkbart vann. Er uansett ingen gode alternativer til de nattflygingene.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra Dubai!
Ferdig med ukas donter og blir nattflight herfra i natt også, via IST og OSL. Imponert over sandkassa her, slett ikke så ille som på forhånd fryktet og det frister absolutt å dra tilbake igjen! Siste soltimer skal nytes nå, god helg alle sammen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superflyer
|
![]()
God fredag fra Trondheim
-3 grader her fra morran, men værest ser ut til å bli like strålende som foregående dager. Fruen hjemme med barna idag pga planleggingsdag i bhg, selv må jeg slite meg gjennom nok en jobbdag. Kvelden skal tilbringes på soffan med selskap av et par Summer Ale fra Utsikten bryggerilaug( vårt eget lille hjemmebrygg ![]() Ha en strålende dag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Litt amputert dag på jobb, da kursen settes mot Tjøme i god tid før arbeidsdagen egentlig er over. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra OSL, hadde en super dag i går. Tror Comfort Runway liker meg, uten ekstra kostnad ble jeg oppgradert til et litt større rom enn vanlig. Nesten så jeg gruer meg til lørdag siden jeg må forlate rommet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra kalde Oslo. Yervan høres passe mer spennende ut. Her har man fått tatt blodprøver og satt en influensavaksine, slik at man holder seg frisk gjennom kulden. Ellers er det vel snart lunsjtid, kan man håpe på vafler? Jeg vet ikke. Etterpå er det oktoberfest på jobben. Visstnok pils og pizza, så veldig oktoberaktig er det nok ikke. Men noen skulle visst stille mit Lederhosen. Genau! Ha en fin en !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grompf fra Berger. Sent fly pga. av at et annet var sykt, som betyr sene sjåfører ut på vegen, som betyr at de kommer senere tilbake, som igjen betyr mer stress for meg etterpå. Og fredag er liksom den mest stressende dagen fra før, hva mine arbeidsoppgaver angår. Men, man overlever vel denne dagen også. Helg blir nok digg.
Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra Forus. Napoleonskaka er fortært, hvilket betyr at det nærmer seg helg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Ay caramba fra Trumpistan sørøst. Litt tafsing på morgenen, men med tillatelse, så det er vel innafor.
![]() Anyways ... siste arbeidsdag før helgen. Travle dager venter da garasje skal tømmes, og alt som skal beholdes må flyttes til nybygd lagerskur. Resten må kjøres på dynga og det må helst sorteres ut lørdag da dynga er stengt søndag .. Som vanlig sol og fint. Deilig utekaffemorgentemperatur. Blir vel 25 før det dupper nedover igjen kveld. Jeg har aldri vært noen spotify etc streaming fan, men bestemte meg for å ta gratis prøvemåned da Amazon forleden kom med sin nye tjeneste. Har vel egentlig ikke endret så mye på min oppfatning, men det er jo praktisk å lage en kjapp playlist med ting man ikke har, men har lyst til å høre på før man går i gang med arbeidsdagen. Akkurat nå er det Kaipa og annen gammel svensk prog som får en kraftig gjennomkjøring. Slik går no dagane .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God ettermiddag fra Røros. Her er jeg togfast og med det så blir det nok en kveld, en middag og en natt her på Erzscheidergården. Signalfeil stanset togene og buss-sjåførene har høstferie... minus 9 grader i dag tidlig - blir bare en enda raskere morgentrim av slike temperaturer. Glad kveld - 100% tacofri:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
NÅ ER DET HELG! To fridager før en ny spennende arbeidsuke starter. Ha en fin kveld
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra L1 | Someone | Flyforum | 17 | 10-05-2019 20:29 |
God fredag fra Oslo | Someone | Flyforum | 9 | 12-06-2015 14:24 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 31 | 19-10-2013 01:27 |
God lørdag fra Yerevan | robertaas | Flyforum | 16 | 05-10-2013 20:43 |
God fredag fra SEATAC | dc-8-63 | Flyforum | 22 | 08-10-2010 23:33 |