![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
.....hvor jeg venter paa "redeye" til Bend Oregon - Horizon Q400NG - det blir en frisk tur - det er skikkelig High Desert tordenvaer I Bend - den Lille Italienerinnen holder meg oppdatert med MMS bilder av lyn over det hele. Ha en flott weekend - for OSS blir Det cowboy weekend med 40 ville mustanger
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Tidlig oppe uten noen spesiell grunn. Tror jeg hopper tilbake til køys ja....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger og X74.
Tidlig oppe jeg og, men jeg har en god grunn da man er på vei til jobb. Ha en fin dag forumister. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra Roma! Core EB er i rute - en times økt unnagjort på morgenkvisten. Noen møter før jeg boarder en Air Dolomiti E195 nordover. Glad fredag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En riktig god og stiv fredags morgen ifra Grorud. Må holde meg hjemme da jeg har et kne idag som ikke lar seg bøye, og dermed kan man bare glømme og komme seg bak rattet i bilen og mellom spakene på en gravemaskin.
Ha en ellers fortryllende fredag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Over halveis i sykemeldingsperioden nå, og selv om jeg fortsatt går på smertestillende er dagens håp å redusere inntaket kraftig. Første morgen på en uke at ikke årsaken til at jeg våkner er at Paragin Major'n har mistet effekt, selv om det fortsatt kjennes at mandlene er fjernet. Blir å tusle rundt hjemme, før dama kommer på besøk i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra Vrangel. Her går arbeidsdagen mot slutten. Alt av oppgaver er ferdig, så nå er det bare å vente på at kl. skal bli 19, så man kan få gå hjem. En time med kaffe og internet med andre ord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen godtfolk,
Nydelig vær her over i sørvest i morges. Returen fra TRF med WF454 og LN-WDI i finværet i går kveld var i nydelig kveldsstemning. Med 16 pax ombord ble det en spirited takeoff og kjerra for til himmels som en rakett. ABZ turen denne uken ble heldigvis ikke nødvendig noe som gir en roligere avslutning på denne uken. Dagen blir heller brukt på hovedkontoret til rapportskriving. Ellers er det hyggelig å lese i Widerøe magasinet at prosjektet vårt begynner å gi positiv utvikling til Sandnessjøen og trafikken til og fra derfra. Det blir nok mer etter hvert. Ha en god Forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag morgon!
Grått och kallt i Uppsala men vad gör det när jag snart är på väg mot New York. Först skall dock en liten examen avklaras före lunch och sen går turen hem till mor och far för en bättre middag. Önskar alla forumister en riktigt fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
FinalCall.travel/no
|
![]()
TGIF fra Krsand!
Sandelig var det ikke fredag igjen alt. Dagen står til dobbel jobbing. Og det kan jo bli litt å gjøre bak baren i aften med landskamp og greier! Gleder meg til i morgen alt. Minstemann har bursdag på søndag, så det planlegges McDonalds selskap for han og kompisene. Så tida skal nok fly! Quote:
Og forresten, hva har skjedd med denne "kjærlig pleie" tingen du pleier å skryte av? Er det slutt med det?? ![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Godt i gang, og det er nærme helg. Bare nokre timar att. I helga blir det snekring, og montering av lampar. Kanskje også maling, men det spørs om det er nok timar til det ![]() Ha ein flott dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superflyer
|
![]()
Go formiddag fra Trondheim
![]() Strålende sol. Siste dag som sykemeldt.....håper man,har fremdeles problemer med ryggen men gidder ikke være hjemme lenger..... Idag blir det en kjapp gåtur i skogen,så innhandling av entrecote ++ til fruen kommer hjem fra kurs.En god rødvin hører med, men bare til meg ![]() Ha en strålende fredag ![]() ![]() ![]() Last edited by LN-FHU; 08-10-2010 at 10:34. Reason: definering av hva som er formiddag |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen ! Mye syke folk her, så må vel komme meg på jobb for å bygge landet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Har fått beskjed om å ikke øke blodtrykket, men får se hvor lenge jeg holder.... ![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo..
Da har man fått stått opp, spist og vært en kjapp tur på butikken.. Senere i kveld settes kursen mot Riga med airBaltic. Ha en fortreffelig dag alle sammen ![]()
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra det dype soer. Fortsatt moerkt ute og kun 10 grader. Det blir nok 15 til i loepet av dagen, tenker jeg ...
Tidlig oppe - guttungen skal til tannlegen foer han skal paa skolen. Deretter blir det forhaapentligvis tid til en kjapp CoreMOW foer jeg begynner dagens arbeid. Kona har vaert i Raleigh siden tirsdag, hvor hun ble 'tatt til fange' paa det som skulle vaert en dagstur .. Men naa har de sluppet henne og det blir nok litt kjaerlig pleie i kveld... ![]() Ha ein hildrande dag, kvarenn du er i verden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God fredag fra Danmark.
Vel fremme etter at Air Canada fraktet oss over dammen. Vi fikk en treseter for oss selv i en liten økonomi kabin foran i ACs B767-300. Meget behagelig tur med god service. ![]() SNSK
![]() |
#18 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag
Begynte dagen i barnehagen med "foreldresamtale" hvor vi fikk bekreftet at snuppa har det bra i barnehagen. Fikk også bekreftet at knotten har blitt maskott for hele gjengen der oppe. En tur innom SmartClub ble det etterpå men det var litt forvirrende og bortkastet siden de er midt i ombygging og de holdt på med å flytte stort sett alle varene... Snart blir det å hente ungene før resten av familien tar helg. Ønsker alle en god helt S |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Bare å kaste på seg klærne og komme seg nordover. Nå er det arbeidshelg etter en uke fri. Været er på innsauset i tåke så det er like greit. Ha en god fredag ettermiddag slabbedasker.
![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag fra Nærsnes. Har pakket ut og tatt en time på øyet etter en BKK-tur i fetivitetenes tegn. Altså sene kvelder/tidlige morgener med soving til langt ut på dagen.
Vel hjemme, blir man konfrontert med at faren til en venninne døde nylig, og at min egen far ble lagt inn på sykehus i formiddag. Ikke noe alvorlig sies det, men allikevel... Og i morgen er det 50-årslag til noen i gjengen. Skjer mye, med andre ord! Ha en fin ettemiddag.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra L1 | Someone | Flyforum | 17 | 10-05-2019 20:29 |
God ny uke fra SEATAC | dc-8-63 | Flyforum | 12 | 24-09-2018 12:21 |
God fredag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 32 | 11-05-2018 23:12 |
God fredag fra SVG. | Twin Otter | Flyforum | 16 | 20-07-2012 20:49 |
Raskeste reisemåte fra Seatac til Boeing plant Everett | foffen | Reiseforum | 5 | 22-09-2009 18:03 |