![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra L1, omtrent halvveis til jobb. Paraply vær i morgentimene men her er jeg uansett møtefast frem til lunsj. Håper å få skviset inn en løpetur før jeg tar på meg jobben som pizzakokk i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra en litt senere L1 et godt stykke fra jobb. Overlevde en full arbeidsuke, godt at den neste blir kortere. Fredag på jobb er som regel god mat, stemning og vaffel så smooth sailing inn til helgen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet.
Første nattevakt er unnagjort. Kun 6 igjen. Solen skinner og havet er et stykke unna flat hav. Godt det er helg med snop og biff. God helg Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra jobben. Alt for mange folk borte i dag, og alt for mye å gjøre.
En sånn fredag hvor man tenker at det hadde vært godt å ikke hatt noen planer i helgen, men jeg kom visst på for noen måneder siden at jeg skulle ut å fly denne helgen, så da er det opp å rekke første buss retning OSL i i morgen tidlig. God fredag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske!
Tilbake på kontoret etter et par dager i Oslo. Her er det grått og duskregn i dag, og det skal det visst være resten av dagen. Men i morgen meldes det bedre vær heldigvis! Nå får man prøve å komme ajour med alle saker så man kan ta helg med god samvittighet! Enda godt at pengene til brennevin alltid ligger øverst...... Så da er det jo ikke rart at man drikker! God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God fredag fra grå og våt hovedstad.
Etter lunsj skal hele den lille familien sette kursen mot OSL og fly et lite grønt propellfly til EB-town (aka Røros) ![]() Der skal det visst være både regn, snø, sludd og vind, men da får man kle seg etter forholdene og/eller finne på inneaktiviteter ![]() Ha en fin inne/utehelg!
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Og flyselskapet skal visst vite utløpsdato på passet for å la meg sjekke inn, og det har jeg jo ikke med meg på jobb, så da satser vi på Seq# 298 eller noe sånt sånt i 18-19-tiden i kveld... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her var en oppe ved halv åtte tiden og har akkurat rukket å fått frokosten innabords. Deilig å bare dasse rundt uten noe å rekke. Nå nytes enda litt mer kaffe så skal vi ut å se om vi får kjøpt nye sommerdekk til ny-gampen.
Ha en nydelig fredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God formiddag fra CPH, liten visitt i loungen før man skal videre til Amsterdam hvor helgen skal tilbringes.
Passnummer og utløpsdato kan man da utenat? :P |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Stavanger. Lurer på når arbeids- og velferdsforvaltningen har tenkt å ta kontakt for å gi meg svar på noen spørsmål jeg stilte tidligere ei uka. Ingen store planer for dagen i grunn. I morgen skal jeg ikke ha på noen vekkerklokke. Det er sikkert og visst.
Får sannelig krysse fingrene for at passet ikke er utløpt. ;-) Last edited by Twin Otter; 10-05-2019 at 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag fra Tunhovd!
Snø på bakken, grått og regnfullt i skiktet over. Godt man har erfaring, da, og har med sol på flaske ![]() God helg ønskes alle til lands, til vanns og i luften med! ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag fra Gløshaugen!
På tide å dra hjem snart. Virker som det ikke blir snøstormlignende tilstander i dag, så jeg kommer til å fyre opp BBQen. Ha en flott helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen .. her i vestsørøst er det mildt og klamt. Kun tre vakter til jeg kan ta helg, så stresser ikke med fritidsaktiviteter riktig ennå. På denne tiden av året sørger imidlertid eiendommen for å holde meg engasejert. Hu hei som ting gror ...
Ut og spise middag med fruen i kveld på et nyfunnet Thai-sted som har fått god karakter. Morsdag på søndag så da kan frue, svigermor, sopp etc ![]() Skåål kosmonauter! Kaffen er klar og Camel spiller i bakgrunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God fredag ettermiddag herfra, endelig en frihelg
![]()
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Skulle du miste eller bli frastjålet passet i utlandet er det lettere når du har en kopi å vise til.
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kom meg hjem til passet. Det gikk jo kjempebra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God fredag fra Ris pakket inn i fifty shades of grey...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
God kveld fra havet. De siste 18 timene har det vært veldig mye stang ut. Satser på at vi kommer oss back on track iløpet av natten her. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra Sydney | Hypern | Flyforum | 18 | 27-05-2016 16:44 |
God fredag fra Doha | Hypern | Flyforum | 8 | 19-06-2015 14:41 |
God fredag fra gullstua | robertaas | Flyforum | 25 | 16-05-2014 22:39 |