![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Det er helg, og man kan kjenne at det ikke er direkte feil nei. Da er det bare å hive i seg noen flere kaffekopper slik at man kan få gluggene skikkelig opp. Og før en aner ordet av det så er det helg gitt! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra et eller annet 72 sett, mista akkurat forrige toget og det kostet meg en kaffe på Lillestrøm stasjon! Etter jobb blir det å dra opp hit for å pakke sammen mitt, og ta en snartur hjemom før Stena Saga's happy hour venter på meg!
![]() Håper bare at det ikke blir kaldere ute enn som nå, is på bakken er for mye!! Ha en fin fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hepp fra Bergen. Sas har flyttet meg bort fra familien i dag, og latt en annen Ebg få mitt sete. Tipper det skyldes at min billett er bestilt med app, og da blir Å til A, ikke AA. Da er det jo vrient for personalet og se vi er i familie. Ser at seatblock fungerer iallfall. Blir wrapklass uten wrap til cph.
Noen som vet om 1 klass på Øresundtoget fylles opp? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hepp hepp fra Prærien. Arbeidsdagen har startet, men merker det skal bli helt OK med helg om ikke så alt for mange timene. En time med spinning på Sats er booket, før det skal hjem å bakes pizza. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Regnfull morgen fra Trondheim
Men stille i huset iallefall. Hjemme med minstemann som er sengeliggende med feber,menst størstemann er i barnehagen og tar helga på hytta sammen med tante og onkel. Blir et lite legebesøk om feberen til minsten ikke har sluppet taket, ellers særdeles rolig dag. Ha en flotters fredag folkens ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen .. London Calling!
Trøtt på Heathrow blir snart trøtt på Paddington. Nok en dag i kjelleren hos VISA Europe venter. Deretter blir det F på First Great Western til Wales hvor helgen skal tilbringes. London er ikke hva den var. Å måtte passere to Starbucks'er før jeg kom til pub'en ved Chiswick er noe som minner mer om Seattle enn London ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hei og hå fra riktig side av vannskillet!
One night down, three to go. Litt rødt i glasset, en dårlig film og sånn går nok denne helgen. Får håpe på møkkavær og at det blir likere til uken ![]() Ha en flott fredag alle sammen!
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke spesielt god morgen fra en seng på hospitalet.
Ble hasteoperert i går kveld, men det har visst gått bra. Store sjanser for at jeg kam dra hjem i dag. Så da blir det å ta det svært rolig i 3 uker sies det. Huff og huff. Jeg som hadde så mye på tapetet. Vi får se hva dagen bringer etter veterinæren har vært innom! Måtte dere alle få en bedre helg enn meg. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#10 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
"Det snør, det snør, tiddelibom....."
Morgen fra Skaun (droppet God pga været...)! En hel uke hjemme uten reising (ikke reisning.. ![]() Molde en tur neste uke, noe som vel er verre enn vintervær for en trønder... Så Oslo noen dager, før Las Vegas venter i det fjerne første uken i Nov. ![]() Ha en flott helg alle sammen, hvor enn i verden dere er eller skal. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
SK0821... Need I say more.
![]() På den andre siden blir det min første opplevelse med gratis mat i GO. God morgen!
![]() |
#12 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra nord på Mallorca - det er varmt 17 grader denne morgen og delvis skyet - delvis sol - maks temperatur mellom 26 og 30 grader. Turen går til en kjent Tatto for merking
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra en av Ruters hvite med Porsche design.
Sparkende Foting er avlevert barnehagen og selv er man på tur mot jobb for en liten innsats før det blir helg. Grei tur i Plus til PRG igår selv om matutvalget var så som så. Vegetarwrap, kald kylling/ost sandwich eller salat med laks. Tipper elefnaten hadde fått akutt navlebrokk ved den annonseringen ![]() God bedring til Bizflyer! Ha en fin helg alle sammen.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra flytoget retning Gardermoen!
Her blir det en dagstur til København, med tidlig retur tilbake til minusgrader og forberedelser før familiebesøk fra utlandet i helgen. Må vel også få skaffet meg en tjukkere vinterjakke, i og med at det blir mye reising nordover i landet i løpet av vinteren.. ![]() God bedring til Bizflyer! Ha en flott fredag alle sammen ![]()
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Bergen. Først av alt, god bedring til Kristiandsands store sønn. Nok en dag med nydelig høstvær, og det er meldt OK temperaturer utover dagen. Med andre ord dårlig timing å dra herifra. Blir SK via OSL til LHR i dag, for en helg på øyriket. Retur på søndag morgen med BA762 til OSL for å se Særp-Brann. Bare så synd at den er flyttet til i dag... Jaja, er vel en god grunn til å drikke litt ekstra i dag tenker jeg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra OSL!
Her er ukens Canada-tur nesten over, hoppet over fra en forsinket 4414 til 4412 slik at man kanskje kommer 15 minutt mindre forsinket hjem til TOS. SK 908 over dammen i natt var helt ok i C, ble litt over et par timer søvn. Nå er det snart helg med bursdagsfeiring for gulljenta på søndag, før det bærer sørover til hovedstaden for et to dagersmøte på mandag...hmm må huske å booke billett. God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Oslo! Snart avgårde mot OSL, og QR954. En måneds rundreise i Australia og New Zealand venter! Satser på fyldige tripreports fra både QR og VA underveis!
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() God ettermiddag fra Mosjøen, forresten. Her har vinteren kommet på besøk og det ble buss-for-bil til jobben i dag. Dekskifte står for tur i ettermiddag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 31-01-2014 17:13 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 22-03-2013 17:22 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 19 | 10-02-2012 15:08 |