![]() |
|
|
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]()
Jeg tror vi har vært gjennom denne diskusjonen tidligere. Dette er fra DN:
"Russland viser til en luftfartsavtale fra 1956 som opprinnelig ble inngått mellom Sovjetunionen og Norge, og som fortsatt gjelder. Den sier at SAS har enerett i Skandinavia på å fly over Russland på vei til Sørøst-Asia. – Ifølge disse dokumentene har Norge og Sovjetunionen valgt ett selskap fra hver side som ble gitt rettigheter til å fly over deres territorier. Hvis Norge ønsker å få et nytt selskap inn på denne listen, så må det gjøres gjennom relevante kanaler, sier Kulikov." http://s2.dn.no/nyheter/naringsliv/2...-ja-til-sas?_l Russerne synes å argumentere for det de føler for å argumentere med. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Æ'kke lett å kjøpe nye fly - Allegiant møter utfordringer | LN-MOW | Flyforum | 6 | 25-05-2017 00:54 |
SAS med med tekniske utfordringer i dag | Cockpitview | Flyforum | 24 | 28-08-2015 12:50 |
Nye utfordringer for "the Ticketor" | The Ticketor | Flyforum | 16 | 26-01-2006 08:55 |
SAS satser på Russland (nye kjøp??) | morr | Flyforum | 11 | 18-11-2004 17:56 |