![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Har en skikkelig uvanlig run-up til juleferien denne gangen. Normalt pleier siste uken før jul å være hellig, og kun for wrap-up av livet. Men ikke denne gangen.
Dagen i dag er det storklæsj hos tannlegen, men en jeksel som skal stortrylles. I morgen starter med kundemøte, før jeg skal styre med å runde av datasystemene etter at de andre går hjem i morgen. Ha en fin en
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - hjuleferien er i gang, ja juleferien også. Bare mye småting som skal fikses hjemme i dag, og kanskje en
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() G'morgen fra The Deep South, hvor banjoene spillrr og tåke og tunge skyer ligger over landet ... Formiddagen brukes til å sende julekort til gode forretningsforbindelser. Deretter skal jeg ned på bensa og se om jeg finner noen julegaver. Hi-de-ho! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lille nyttårsaften | Someone | Flyforum | 6 | 30-12-2018 18:55 |
God lille julaften | BSSW | Flyforum | 44 | 24-12-2009 07:54 |
God morgon lille lille juleaften! | zico77 | Flyforum | 19 | 22-12-2009 23:49 |
Denne lille-lille-lille julaften feirer vi.... | BSSW | Flyforum | 24 | 21-12-2008 18:47 |
God lille julaften... | EB | Flyforum | 26 | 24-12-2005 02:45 |