![]() |
|
![]() |
#1 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
EB er tydeligvis ikke våken enda, så da får jeg vel æren i å starte dagens god morgen tråd ![]() I følge ATIS så er det +1 grad på SVG, dvs en våt og slapsete dag... Så blir det vel kaldt igjen i kveld og all smeltet snø blir til is... Jau!... Gårdagen ble uten internett ![]() ![]() ![]() Anyway. I dag blir det demontering for alle penga. Ha en fin dag forumister ![]() EDIT: Og ikveld blir det sannsynligvis "Same procedure as last year" ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo. Siste arbeidsdag før jul i dag. Men det blir nok hektisk på jobb frem til jeg skal hjem.
Har et par julegaver igjen som skal kjøpes i kveld før det blir å fylle opp bilen og sette kursen hjem mot Sarpsborg for den tradisjonelle julefeiringa ![]() Ha en fin lille julaften ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
God morgen fra avdeling sør-øst. Her er det noen siste runder i mailboksen før roen senker seg.
Ønsker alle en bedre dag rundtom på kloden, og håper at dere får en hvit og kald jul ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Der var også jeg våken...deilig med juleferie og at den såvidt har startet. Minus 6 grader her på Ris - nå venter en frokostgjest før det blir siste runde med julegaveinnkjøp. Ha en strålende onsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God lille julaften!
Siste arbeidsdag før noen dager julefri. Forhåpentligvis får man julestemning når man går ut døren på jobb i ettermiddag ![]() Ellers ser jeg at det nye hotellet på OSL sliter litt med ordelingen i annonsen som er å se på dn.no i dag. Lurer på om jeg skal teste ut Comfort Ho en gang ![]() Ha en fin dag!
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Goede morgen ! Vi har vaska gølvet, og vi har børe ved, men trepynting regner jeg med at andre tar for meg. Glædelig Jul alle sammen.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Good morning, straks klart for midtvintersblot
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God lillejulaften fra Wergelandsveien. Det blir en litt kort dag idag, men skal allikevel en tur på jobb på Hasle før jeg tar juleferie. Imorgen bærer det avsted til Halden for feiring med barna, det blir kos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Virgin
|
![]()
God lille julaften fra Fornebu! Her er man på jobb til to - så venter SK316 og julefeiring med familien.
Riktig god jul til alle forumister over hele kloden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen. Fridag i dag, og jeg tror det meste av jule-sakene er på plass også. Termometeret viser -7C og inne er det godt og varmt. Noe indretjeneste først i dag, og antagelig en liten skitur etter lunsj. Ha en god dag, med håp om at julefreden senker seg utover dagen.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Go morgen! våknet med vondt i halsen, så jeg blir nok hjemme i dag og passer på mine 2 katter!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
god lille julaften. Etter 4 dager med svineinfluensa, så er det vel på tide å handle julepresanger? Ha en fortsatt fin dag alle sammen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morra.
Da er man akkurat sjekket inn på morgendagens flytur med sk til TOS. Fint med epost innsjekking. Når kommer de rødnesene med samme mulighet? Roar |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() God lille julaften allesammen. Tingene er stort sett på stell hjemme, så i kveld er det middag hos opphavet, så Grevinnen og Hovmesteren - samt pynting av treet. Ha en bedre lille julaften alle sammen!
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God formiddag fra Oslo. Har snittet, krydret og saltet Nasse Nøff så den blir klar til i morgen. Ellers skal resten av ettermiddagen tilbringes på OSL. Noen må jobbe mens andre har fri.
![]() |
#16 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
Nøyaktig -6,2 grader her i Asker. Jetlagen er vel nærmest borte nå siden jeg kom hjem fra Calgary på søndag. Ble heldigvis ferdig med gavene i Calgary og Chicago så det blir bare å være hjemme å slappe av. I morgen blir det julefeiring her hjemme sammen med slektninger
![]() God lille julaften alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Tananger,
Et par små innkjøp så setter julefreden inn her over i sørvest. Da blir det en velfortjent jule-og nyttårsferie frem til 4.januar. Nå skal hjemmelivet nytes til fulle de neste par ukene. Ha en fin dag alle forumister og God Jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra ytre Møre. Her er hummerkokingen godt i gang før kveldens måltid! Stor stas. Ikke så mye stas med DY til AES i går. Akkurat den drøye halvtimen forsinket som gjorde at vi ikke rakk ferga, slik at det ble drøye to timer ekstra venting. Visstnok et crew som var stuck i Polen, og de som fløy oss skulle egentlig til Stockholm, kunne kapteinen berette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen fra Sandefjord, hvor man veide opp for dårlig søvn forrige natt ved å sove 11 timer inatt. Idag skal jeg prøve å pakke inn noen julegaver sånn noenlunde presentabelt, men det blir vel "same procedure as last year", dvs. at jeg får "litt" hjelp av søster.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Merry Jul!!!
Har har man fri fra jobben i dag, men det er dog en del juleforberedelser som skal gjøres unna. Men de er overkommelige! Så her kan jula bare komme! I kveld blir det julemat og øl/akevitt hos opphavet! Og da er jula i gang!! Skål kosmonauter!! ![]() ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lille julaften fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 31 | 23-12-2011 22:05 |
God dag lille julaften | ENGM 911 | Flyforum | 21 | 23-12-2008 15:18 |
Denne lille-lille-lille julaften feirer vi.... | BSSW | Flyforum | 24 | 21-12-2008 18:47 |
God lille julaften... | EB | Flyforum | 26 | 24-12-2005 02:45 |
God Lille Julaften! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 23-12-2004 19:43 |