![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hallo i stuen her fra den siviliserte delen av Asker. Barne TV er fyrt opp, og den første koppen har alt putret ut av Bialetti’n. Besøk av noen venner senere, før jeg må begynne på morgendagens dessert skal det bli noe pudding. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad søndag fra Ris. Her er det fortsatt Nespresso - selv om vi har to Bialetti`er stående også. Nå skal jeg en tur til opphavet for å takke for det gamle...før vi setter kursen mot Osensjøen og hyttetur med gode venner, god mat og godt drikke. Ha en bra søndag der du.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Guten morgen fra Fuhlsbüttel. Her sov man godt og frokosten var god. Planen i dag er å se om Deutsche bahn er villig til å trekke oss bort til Lübeck.
Ellers flott tur fra Frankfurt til Hamburg i går. Sete 1A og egen treseter. Kun fire foran gardina på seks tresetere så god plass! ![]() Ha en fin dag alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen ALC!
Slapp ikke inn i loungen på Transavia-boardingkort, så det ble engelsk frokost på puben i stedet. Nabogubben er dypt nede i dagens andre Cognac, så jeg føler meg ganske edruelig med min lille øl. 10 timer nå, så er jeg bort i mot hjemme ![]() Staselig søndag ønskes!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Sao Miguel. Her er planene for dagen ca null. I går var vi inne i Ponta Delgada. I dag hadde vi egentlig tenkt å leie bil, men ombestemte oss og gikk altså for ingenting. En lang lunch på hotellet. Litt vin. Rusle litt (selv om det ikke er så mye steder å rusle). Kanskje gå på SPA... før vi spiser enda mer og så drikker vin og ser på TV.
Good times. Ha en fin en
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her litt lenger vest er juletreet fjernet og beina er godt plantet på bordet til avnyting av fotballkamp. Så får vi se om Josh King scorer mot United igjen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God kveld fra cph. 35 min tidlig fra pek. Rett i lounge der vi går bp til tidligere fligth. Dragen tok til og med å passet på at vi fikk ledig midtsete.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God nyttårsaften fra Oslo | Hypern | Flyforum | 20 | 01-01-2017 00:25 |
Lille nyttårsaften 2011 | Even92LN | Bilder & foto | 8 | 02-01-2012 08:16 |
God morgen nyttårsaften! | LN-MEH | Flyforum | 27 | 31-12-2009 18:37 |
God morgon lille lille juleaften! | zico77 | Flyforum | 19 | 22-12-2009 23:49 |
Denne lille-lille-lille julaften feirer vi.... | BSSW | Flyforum | 24 | 21-12-2008 18:47 |