![]() |
|
![]() |
#1 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Her er det snøvær, kaldt og friskt, og det er årets siste arbeidsdag. No er det bare å stå etappen ut, så er det ferie! ![]() Håper Sirpjalle kommer seg avgårde frå SVG, etter trøbbelet med diverse i går kveld. Forum og kaffi på plass, så då er eg godt i gong! Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen lille lille julaften fra Lilletorget! Det blir min siste hilsen fra Lilletorget, da det er siste arbeidsdag i gamle lokaler, etter 12 år i samme hus. Det blir en del pakking, og så er det avreise med DY til AES kl 1630. Krysser fingre for at det er i rute, så man slipper for mye venting på ferge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen... Nå er det bare å vente på at DC-8-63 våkner...skal bli veldig godt/hyggelig å se igjen bror og svigerinne. men det er også en del juleforberedelser som står igjen - men jul blir det uansett. Ha en strålende tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God bitte lille julaften. Hovestaden melder om noe få cm med snø og -10 grader. Så sant modern har gjort det hun skulle, skal nå alle julegavene være i boks. Det som derimot må gjøres er en julevask av leiligheten. Og siden gårsdagens planlagte trening ble byttet ut med noen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra OSL.
Tidlig opp i dag, for å rekke flight DY392. Masse folk på OSL i dag, allerede fra morgenen av. Merker at det er jul, ja! Nå tar jeg juleferie. Med ønske om en god jul til alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra kalde Oslo. (Brr. 40 grader kaldere her enn det jeg er vandt til) Da er man hjemme igjen fra Sydney. I dag blir det pepperkakebaking hos modern før man vel hooker opp med noen kompiser i kveld. Ha en flott dag folkens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det drar seg mot Jul!!
Siste arbeidsdag før jul for mitt vedkommende. Ettermiddagen og morgendagen går nok med til å ordne de siste detaljer samt pakke inn gaver. Det kom innover meg her at siste sjanse for å handle matvarer er julaften kl 14. Deretter blir det dårlig stellt helt frem til mandag, så her må det planlegges. Ikke minst må man sørge for å ha nok øl i huset!! Jaja! Det blir nok Jul i år også! Til og med hvit her på Sørlandet. Kom mer puddersnø i natt. Greit så lenge det er sånn, og ikke slapsete snø som kommer! God Jul! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Her er det, som flere har meldt, hvitt og kaldt. Det begynner å lysne, og dagen i dag er stort sett fri for jobbing, bare et lite møte midt på dagen. Deretter er det juleferie til 2010 (håper jeg). He en fin dag.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag fra Hasle. Her er det full fres frem mot jul, og dagen i dag ender med forretningsmessig pub-møte (seriøst!) i sentrum. Noe skal man jo drive med....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Sigtuna!
Efter en god middag med några vänner igår är mitt huvud ganska tugnt idag. Det sista skall packas innan färden går mot ARN och SK161 som skall ta mig ner till Göteborg och julfirandet med släkten. Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Virgin
|
![]()
God morgen fra Fornebu. Tok livet litt med ro på morrakvisten i dag. Vi begynner å bli ferdige med alt som skal gjøres i år, men må på jobb likavel.
I morgen tar jeg jul! Skulle ha vært på julemarkedet på Rådhusplassen i går, men det stengte på søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra FRA. Her sitter man og venter pä LH418 til IAD.
Ha en fin dager forumister :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes. Det snør lett, NRT-turen er ute av kroppen og espresso er inntatt. Det blir eggerøre og bacon snart og så skal det pakkes inn julegaver. Noe klesvask og rydding må gjøres. Morgendagen går med til å kjøre rundt med julepresanger.
Ha en fin dag.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Sandvika,
Godt igang med årets siste arbeidsdag i Prosjektet her idag. Satser på en kort dag slik at returen tilbake over fjellet ikke blir for sen , noe SK4002 og LN-RCU var i morgentimen , 40 minutter sein ut fra SVG skyldes juletrafikken med treige pax'er og en mek. som ble tilkalt for å fikse noen "doble fustasjopphengsforkoblinger". Kids,cats, dogs,gamle hatter og spaserstokker tar sin tid å få "strapped" ned før flight. I tillegg gikk vistnok bagdrop rimelig treigt på morgenkvisten også idag. Mulig det kan ha noe med strømbruddet på lufthavna i går kveld? Ha en fin dag alle forumister. Last edited by OJB; 22-12-2009 at 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Lakselv,
Kaffen og frokosten er inntatt, gradestokken viser -10, noe som er fullt akseptabelt. The educator er tunet inn på nyhetskanalen inntil videre. Dette blir nok en helt rolig dag. Ha en fin dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God formiddag fra Oslo. Rescue me! Kona skal ha venninnetreff i heimen. Nå koker hun kumage og annet som jeg ikke tør sette på trykk. Bra jeg skal jobbe i ettermiddag for det lukter ikke akkurat blomsterbed på kjøkkenet. Til tider er det en utfordring å være gift med en fra Indonesia. Ellers håper jeg forumistene får en fin dag der ute.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
...kan forøvrig melde om kanon skiføre i marka her vest for hovedstaden. Blå swix, nypreparerte løyper og -8C gjør sitt for kroppen, særlig når det er julestressfrisone i tillegg.
![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Og nå feires inngangen til lille julaften på Nesøya med ett gedigent fyrverkeri.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lille nyttårsaften | Someone | Flyforum | 6 | 30-12-2018 18:55 |
God bitte lille Juleaften | Someone | Flyforum | 22 | 23-12-2015 13:36 |
Denne lille-lille-lille julaften feirer vi.... | BSSW | Flyforum | 24 | 21-12-2008 18:47 |
God lille julaften... | EB | Flyforum | 26 | 24-12-2005 02:45 |
God Lille Julaften! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 23-12-2004 19:43 |