![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jøss, min tur i dag til å starte god morgentråd!
Vel, kl 05:59 ble jeg pappa til ei herlig stor jente på 51cm og 3370g! ![]() Nå skal jeg sove litt før det er tilbake på sykehuset! Frode! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Grattis Frode!
Här i Sigtuna förbereds det för att åka på lunch hos mina "svärföräldrar", något som troligen kommer att utveckla sig till en tidig middag. Just nu är det 17 grader och solen skiner, men det lär nog ändra sig. Ha en fin dag forumister ![]() Last edited by Savipix; 10-08-2008 at 09:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FlyKirurg
|
![]()
Gratulerer så mye Frode!
![]() Og god morgen til forumistene. Dagen begynner med litt frokost, før det er Søndagsvakt på Joker'n. Ferdig 19.30 og da skal det hjem å slappes av før jeg skal på jobb igjen i morgen... Ha en fin dag!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Grattulerer med smått, Frode.
![]() Og god morgen fra OSL. Her har det gått forholdsvis stille og rolig for seg i dag, og håper det fortsetter med det. ![]() Ha en flott søndag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Gratulerer Frode! Her er det kjedelig vær, men det er ikke så ille - det er jo OL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gratulerer Frode!!!
Her ble det kun 4 timers søvn etter gårsdagens fest - blir nok en rolig dag i heimen i dag. Siste dag av 4 ukers ferie - i morgen starter "høstsesjonen". Ha en bedre søndag... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Grått og vått her i morges. Ingen spesielle planer idag, muligens bortsett fra et par visninger i kveld....på tide å få seg egen kåk snart. Ha en fin dag.
Grattis til trådstarter |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Gratulerer med begivenheten, B737! En ny epoke i livet starter nå!
Her er det gråvær og ikke mer enn 11 grader, slik at det er en perfekt dag for litt utearbeide. Når jeg bare får mannet meg opp skal jeg gyve løs på vedhaugen, og målet er å få produsert 12 Europaller med ved i dag. Finfin trening er det også, slik at det blir da ikke behov for noe helsestudiobesøk på lange tider etter dette ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Gratulerer B737/Frode!
Her går dagen med til besøk av familie og pakking av kofferter... I morgen er det besøk på ambassaden... 2 dager til flytting
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Gratulerer med avkommet, Frode!
Her i Alpharetta er det 7 grader mer enn i Mosjoen, men luften er nok en tanke fuktigere .. Har litt smaating som maa gjoeres rundt huset, ellers blir det en rolig soendag. Muligens en tur paa kino - guttungen har ennaa ikke sett Wall-E. Charity Shield-matchen staar ogsaa paa kjoereplanen for i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Grattis Frode!
Har også vært på Sykehuset i formiddag. Men dog med fruen som fikk kraftige magesmerter i går kveld. Går litt bedre nå, så vi får vente på prøvesvar. Ellers regner det som om alle sluser var åpne! Så nå blir det innedag resten av dagen. Tror jeg tar meg en lur, gitt! Gjesp! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da har jeg fått fikset meg plass på SK1465 til CPH i kveld -er hjemme igjen etter en tidligvakt på jobb, må pakke og kanskje sove en halvtime....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Gratulerer B737! Blir dårlig med nattesøvn et år eler to!
Grått og trist og noe regn på Nærsnes. Været virker inn på humør og tiltakslyst, men jeg får prøve å ta meg sammen og gå en tur. Så får vi se hva som skjer utover ettermiddag og kveld.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gratulere så mye Frode !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Mosjøen!
Vi er nå oppe i 17 grader, det er delvis blå himmel og sola skinner så jeg håper Farmer ikke går på en smell oppi vedhaugen! Og forresten bestiller jeg herved et par sekker med Farmerved sånn at jeg kan fyre litt i peisen i vinter ![]() Våknet kl 10 etter en kveld/natt i lystig lag, formen var upåklagelig men siden alle andre var i ulag holdt jeg senga noen timer til ![]() Og gratulerer med arvingen Frode! E!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk, takk alle sammen! Alt står bra til med mor og barn. Litt kvalm etter å ha svelget fostervann, men det går over.
Da er det kvelden tror jeg! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndags morgen | LN-VGT | Flyforum | 12 | 13-02-2011 13:47 |
God søndags morgen | Twin Otter | Flyforum | 15 | 19-07-2010 00:07 |
God søndags morgen! | OSL-MRU | Flyforum | 21 | 17-01-2010 22:19 |