![]() |
|
![]() |
#1 |
Peter Fox
|
![]()
Ja riktig god söndags morgen, nok en gang på tur.
Denne kvelden endte i BGO og jeg fikk testet nye BGO ankomst butikk Bra sortiment ca 400-450m2 - enda ingen køer. Kort natt på airport hotell dermed bærer det hjem til pakking av MIA-baggasje, avreise på tirsdag, 4 netter og deretter Cancun,MX Slit-an
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God søndag.
Fortsatt noen tall og ventiler som ligger og knaker i bakhodet her før feriestemningen kommer for fullt. Uansett er dagens plan og tusle ned til stranden og tømme Oslofjorden for krabber før de slippes uti igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Mornings fra Alcudia - det er sol. blå himmel og det er vindstille - det er og blir varmt - så turen går til .....
STRANDA. Jan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Frokost er inntatt og nå nytes en liten espresso på balkongen. Første litt skikkelige fjelletappen på TdF idag, samt ikke minst finalen i fotball VM. Håper på tysk seier
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God søndag fra KSU. Har sjekket inn og skal snart opp til flyplassen for å sjekke om de har lounge der. Har ikke sjekket på nett, men er optimist. Flybussene begynner først å kjøre etter 3 på ettermiddagen og da er flyet mitt nesten i Oslo. Slik er det uti provinsen.
![]() |
#6 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
Delvis feil, sommer ruter innenriks har nok en god del av skylden ![]() Ellers hei fra AAL i tildels kraftig regnvær. Tilbake til jobb for nok en hard uke. Kun 4 igjen før 2,5 ukers ferie. Gleder meg mildt sagt mye til ferie, litt mer skeptisk til Nord-Korea delen. Spennende blir det uansett! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Jaja, Nord-Korea er jo en litt "annerledes" destinasjon, i det minste
![]() Her på Sørlandet er det litt overskyet i dag, men det gjør egentlig ikke så mye. Godt og varmt for det om. Planene for ettermiddagen er en liten get-together i hagen til naboen. Og i kveld skal Tyskland bli verdensmestre ![]() ![]()
![]() |
#8 |
Bonusjeger
|
![]()
God formiddag fra Kristiansund! Nettopp vært en tur opp på fjellet som deler navn med byens flyplass, nemlig Kvernberget, og beskuet litt helikoptertrafikk og fått litt sol på kroppen. Deilig sommervær her.
![]() Ha en fin søndag samtlige!
![]() |
#9 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Her på flyplassen er sikkerhetsslusen og innsjekking fortsatt stengt. Begynner å tvile på om de har lounge her.
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Du trenger ikke tvile, da de ikke har det. Utenom OSL (er vel planer om SVG?) så er det ikke loungen på norske flyplasser |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God midt på dagen fra Oslo.
Ikke stort som skjer idag, annet at man skal en tur på supern borti høgget her.. Ellers blir det Tour de France på flimreboksen, og VM-finalen senere idag. Og blir alt som det burde bli der og håper - vinner Tyskland den finalen. Ha en bedre dag. ![]() ![]() ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag får jeg si, fra nydelige Trøndelag, nærmere bestemt like sør-vest om Trondheim.
![]() Ha en nydelig fly-dag alle sammen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
WLAN fungerer ikke, men Kristiansund flyplass kan i alle fall skilte med verdens tregeste kiosk/kantine.
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag!
Fin stemning på Schiphol. Her er det lounge og loungen har brennevin. Håper å få med meg Tysklands utklassing av Brasil OG huske kampen i morgen. Ha en flott aften godtfolk ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Haha
![]() Jadda... Argentina... Alt blir bare messi om dagen med sykkel og fotball om hverandre ![]() Tyskland vinner åkkesom ![]()
![]() |
#17 | ||
Bonusjeger
|
![]() Quote:
![]() Det er forøvrig ikke flybusser i Kristiansund, det er kun rutebussene til Dale og Vikan som stopper innom der. Og nei, bussene her i byen begynner ikke å gå før kl 15 på søndager. Fikk Tide på plass her i byen tidligere i år, håper de gir et litt bedre rutetilbud enn Nettbuss gjorde. Quote:
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Det kjøres uansett bare det som fylket har bestilt - av den operatøren som gir billigst anbudspris Egne flybusser er det vel neppe noe marked for når det går såpass få avganger
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag. Må ut for å kjøpe litt iskrem til fotballkampen. Det jobbes frå heimen, men sliter meg ikke ut. Men uka som kommer blir travel, ser det ut til... Måtte det beste laget vinne på banen. God fotballsøndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Iskrem må man ha. Eller øl. Eller begge deler.
![]() G'moorgen! Ikke helt happy med Stabæks miserable forestilling, men sesongen under ett er vi fortsatt over målet. Det bekymringsverdige er at vi taper for bunnlagene. Men det betyr bare at vi må slå topplagene istedet. Funket greit i våres. Varmt og klamt i dag og i morgen i forkant av en, etter sigende, kraftig storm. Så for vi se hva som er på den andre siden. Varmt og klamt nok til at jeg lar hage være hage i dag. Fikk i det minste tatt det mest nødvendige i går. Fortsatt god søndag og må beste pave vinne! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndags morgen | LN-VGT | Flyforum | 12 | 13-02-2011 13:47 |
God søndags morgen | Twin Otter | Flyforum | 15 | 19-07-2010 00:07 |
God søndags morgen! | OSL-MRU | Flyforum | 21 | 17-01-2010 22:19 |
God søndags morgen :) | oegranslo | Flyforum | 11 | 19-07-2009 19:45 |